خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست باشگاه صبای قم گفت: پرسپولیس پیشنهاد ما را نپذیرفت به همین دلیل بازیکنی به این تیم نمی‌دهیم.

رضا کشوری فرد در خصوص درگیری بازیکنان صبا با ابومسلم در چارچوب جام حذفی عنوان کرد: حواشی در حین بازی رخ داد. آن طور که من شنیده‌ام بازیکن ابومسلم اهانتی به بازیکن ما کرده و او هم این گونه با او برخورد کرد. امروز به قم رسیده‌ایم و باید پس از برگزاری جلسات کمیته انضباطی باشگاه در این باره تصمیم بگیرد.

وی درباره میزبانی مشهدی‌ها خاطرنشان کرد: میزبانی بدی نبود. فقط در بحث کنفرانس مطبوعاتی بحث میزبان و میهمان رعایت نشد که به همین دلیل مرفاوی از این موضوع شاکی بود. خوشبختانه مشکلاتی که در دیدار با پیکان به وجود آمد در این دیدار به وجود نیامد.

سرپرست باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید شرایط صبا بهتر از این خواهد شد. با این بازیکنان جایگاه صبا اینجا نیست. مقداری بازیکنان اذیت شدند و مسائلی برای تیم به وجود آمد.

وی درباره اینکه آیا این مشکلات به مدیریت گذشته تیم برمی‌گردد، یادآور شد: بازیکنان پول خود را دریافت نکرده بودند، البته مسائلی مالی در تمام باشگاه‌ها وجود داشته و صبا نیز از این امر مستثنی نبود. به دنبال برطرف کردن این موضوع هستیم تا این مسائل برطرف شود.

کشوری درباره اینکه پرسپولیس خواهان چند بازیکن صبا شده است؛ یادآور شد: ما هم بازیکنانی از پرسپولیس خواسته‌ایم که اگر قبول کنند معاوضه کنیم. بازیکنانی را که ما می‌خواهیم بدهند نه اینکه بازیکنانی که خود آنها نمی‌خواهند. هم‌اکنون این موضوع منتفی شده است زیرا پرسپولیسی‌ها با این امر موافقت نکردند.

وی درباره جذب شهاب گردان تصریح کرد: مذاکره‌ای با او نکرده‌ایم و در لیست خرید ما هم نیست. هم‌اکنون قصد داریم دو بازیکن خارجی از کامرون و برزیل بگیریم که در صورت تاییدیه کادر فنی به تیم ملحق می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)