مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال راه آهن با اشاره به پاس نشدن چک‌های بازیکنان گفت: مالکان باشگاه به وعده خود عمل نکردند.

 

حسین کعبی درباره آخرین وضعیت خود گفت: کشاله رانم پاره‌ شده‌ ولی می‌توانم تمرین کنم با این حال چون می‌ترسم بدتر شود فعلا فیزیوتراپی می‌کنم و سعی می‌کنم خودم را به بازی پرسپولیس برسانم.

 

 

وی در خصوص شرایط باشگاه و پاس نشدن چک‌‌های بازیکنان در روز گذشته عنوان کرد: متاسفانه وضعیت خوبی نداریم و دیروز به همین دلیل تمرین نکردیم. مالکان باشگاه یک ماه پیش قول دادند چک پاس شود اما این اتفاق رخ نداد. من از 5 صبح دیروز مقابل بانک بودم اما این قول عملی نشد.

 

کعبی افزود: تاکنون 10 درصد قرارداد خود را گرفته‌ایم. قول داده بودند با پاس شدن این چک 60 درصد قرار دادها را پرداخت کنند. به خدا این تیم حیف است. ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما حیف که برای سقوط نکردن باید تلاش کنیم.

 

این بازیکن با اشاره به مشکلات داوری تاکید کرد: خوشبختانه کارشناسانی که در برنامه 90 شرکت می‌کنند از بازیکنان نیستند و از خود مسئولان هستند و مردانه کارشناسی می‌کنند اما چه کاری از دست ما بر می‌آید.

 

وی درباره بازی با پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود  گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازی کردن مقابل این تیم آسان نیست. راه آهن هر گاه مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده خوب بوده و نتیجه گرفته است. شرایط ما هم سخت است. کارمان از گریه کردن گذشته، آنقدر در این فوتبال گریه کرده‌ایم که می‌گویند سیاه بازی است. باید بر سرمان گل بمالیم تا دلسوزی خود را نشان دهیم!

 

کعبی در پاسخ به این سؤال که واکنش علی دایی نسبت به تمرین نکردن بازیکنان در روز گذشته چه بود اظهار داشت: من در حال دویدن دور زمین بودم اما شنیدم او به بازیکنان اعلام کرده که هر کسی که دوست دارد می‌تواند در تمرین شرکت نکند. دایی هم می‌داند بازیکنان چه مشکلاتی دارند.

 

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که آیا تمرین نکردن راه حل خوبی برای گرفتن مطالباتشان است گفت: من هم قبول دارم که کار خوبی نیست اما آیا بهتر نبود که مالکان باشگاه برای یک بار هم شده به بازیکنان احترام می‌گذاشتند و در تمرینات خود را نشان می‌دادند؟ من آنها را فقط یک بار دیده‌ام.

 

کعبی در پاسخ به این سؤال که آیا این مالکان دلشان برای فوتبال می‌سوزد یا خیر، گفت: من نمی‌توانم جوابی به این پرسش دهم. من با انصاری فرد در این تیم قرارداد امضا کرده‌ام و به خاطر علی دایی به راه آهن آمدم و مالکان این باشگاه را نمی‌شناسم؛ اینکه دلشان می‌سوزد یا خیر به خودشان برمی‌گردد. به خاطر تجربه‌ای که در این فوتبال داشتم چکی که از آنها گرفتم خرج نکردم اما برخی از بازیکنان تیم به خصوص آنهایی که متاهل هستند چک را خرج کرده‌اند و اگر صاحبان چک از آنها شکایت کنند چه کسی پاسخگو است؟

 

وی ادامه داد: تقصیر را گردن انصاری فرد نمی‌اندازم چون پول باید از بالا به او برسد. مگر رویانیان که در پرسپولیس خرج می‌کند، مگر از جیب خودش این پول‌ها را می‌آورد. من با انصاری فرد هیچ مراوده‌ای ندارم و قبل‌تر‌ها هم پشت‌ سرش حرف زدم اما چرا باید او را محکوم کنیم؟ مالکان باشگاه قبل از بازی با مس کرمان قول دادند در تاریخ 12 اردیبهشت چک‌ها پاس می‌شود. آنها گفتند یک میلیارد و 800 میلیون تومان به حساب باشگاه می‌ریزند تا چک‌ها پاس شود.

کعبی تصریح کرد: اگر کسی در لیگ برتر نمی‌تواند تیمداری کند،‌ از مسئولین خواهش می‌کنم نگذارند تیمش در لیگ بازی کند. لیگ ما حرفه‌ای نیست، چرا کشورهای عربی را مسخره می‌کنید، بروید ببنید آنها چند میلیارد تومان در حساب‌هایشان دارند. برای یک تیم باشگاهی خود پرواز اختصاصی می‌گیرند اما تیم ملی ما پرواز اختصاصی ندارد. این واقعیت است که تیم‌های ما ضعیف هستند.

 

کعبی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز هم بازیکنان نمی‌خواهند تمرین کنند،  گفت: قرار شده تا ساعت 14 صبر کنیم. من نگرانی بابت خودم ندارم اگر هم چکم را پاس نکردند مشکلی نیست اما نگران آنهایی هستند که چک‌هایشان را خرج کرده‌اند.

 

وی در این خصوص که پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و دیروز هم مقابل الهلال بازی را واگذار کرد، گفت: من دیروز در حال مردن بودم اول به خاطر دنیزلی و بعدا به خاطر تماشاگران. وضعیت تیم ما هم جالب نیست اما من مطمئن هستم که پرسپولیس را می‌بریم و در لیگ برتر می‌مانیم. اگر پرسپولیس را نبردیم مطمئن باشید بازی مساوی می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)