کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من دنبال کاپیتانی نیستم اگر این‌گونه بود در راه‌آهن حقم بازوبند بود.

  •  
  •  
  •  

فارس، حسین کعبی درخصوص تساوی یک بر یک صنعت نفت آبادان برابر فجر سپاسی عنوان کرد: متأسفانه به تساوی عادت کرده‌ایم، ما به راحتی گل دریافت می‌کنیم‌، بعد جبران می‌کنیم و در ادامه نمی‌توانیم به برتری دست یابیم. این اتفاق در سه بازی اخیر برای ما رخ داد.

وی ادامه داد: علت این اتفاقات را نمی‌دانیم. تاکنون که به نتیجه‌ای نرسیدیم. به هرحال باید این مسائل را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم. وضعیت ما خیلی خطرناک است. امتیازات نزدیک است و هنوز هم دیر نشده، بازیکنان باید همت کنند و بتوانند در بازی‌های آینده نتیجه کسب کنند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت درخصوص ماندن این تیم در لیگ برتر یادآور شد: بار دیگر می‌گویم که مطمئن باشید در لیگ می‌مانیم، امتیازات به هم نزدیک است و ما اگر در 2 بازی گذشته به پیروزی می‌رسیدیم می‌توانستیم تا رده چهاردهم صعود کنیم.

کعبی در مورد دیدار برابر سپاهان در چارچوب جام حذفی و اینکه کاسیمیرو اعلام کرده از بازیکنان اصلی استفاده نمی‌کند گفت: سرمربی تیم با من صحبت کرده و به من استراحت داد. کاسیمیرو قصد دارد از بازیکنان جوان و امید استفاده کند، فکر می‌کنم در این دیدار از بازیکنان باتجربه سرلک، ماچادو و نویدکیا حضور داشته باشند اما سایر بازیکنان ما جوان هستند، درصورتی که از لیگ برتر سقوط کنیم قهرمانی در جام حذفی اهمیتی ندارد. به نظرم کاسیمیرو بهترین کار را کرده و فکر و ذهن خود را روی لیگ برتر گذاشته است.

وی درمورد بحث کاپیتانی این تیم خاطرنشان کرد: هیچ مسئله‌ای وجود ندارد. خود روح‌الله عرب بازوبند کاپیتانی را به من داد. متأسفانه برخی شایعاتی را درست می‌کنند، عرب گفت که مربیان، کادرفنی و بازیکنان دوست دارند که تو کاپیتان تیم شوی و من هم به خاطر او قبول کردم. من در راه آهن حقم کاپیتانی بود اما دنبال این مسائل نیستم.

کاپیتان صنعت نفت افزود: عرب را قسم دادم که بازوبند برایم سنگین است، کاپیتانی را دوست ندارم اما او گفت که بازیکنان می‌خواهند که تو کاپیتان باشی و من هم به خاطر او این موضوع را پذیرفتم.

کعبی در مورد نیمکت نشینی روح‌الله عرب گفت: سرمربی به او اعلام کرد که می‌خواهد در نیمه دوم از او استفاده کند و او هم پس از حضور در بازی بهترین فوتبال خود را انجام داد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره مشکلات و مسائل مالی صنعت نفت عنوان کرد: تاکنون باشگاه به قول و قرارهای خود نسبت به من عمل کرده است. من به خاطر مسائل مالی به صنعت نفت نیامدم، پیشنهادهای بهتری داشتم اما برای مردم آبادان به این تیم آمدم .

کعبی درمورد مسائلی که درخصوص سنش عنوان شده گفت: من بچه ‌10 ساله نیستم که بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم، همیشه واقعیت را می‌گویم، سال گذشته با محمود یاوری مشکل داشتم اما امسال در دیدار راه‌آهن و فجر سپاسی قصد داشتم دست و پای یاوری را هم ببوسم. آدم عقده‌ای نیستم، به صحبت‌های گزارشگران از جمله مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور احترام می‌گذارم آنها دوست دارند هرچه به ذهنشان می آید بگویند. از این مسائل ناراحت نمی‌شوم هرکسی با سن من مشکل دارد می‌تواند در سایت‌ها جستجو کند و واقعیت را دریابد.

کاپیتان تیم صنعت نفت درباره بازی برابر نفت تهران درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: بازی سختی داریم. نفت بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام داد و ابراهیم‌زاده نیز بهترین مربی حال حاضر ایران است. نفت تیم خوب و جوانی دارد اما ما ناچار به کسب امتیاز در این بازی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)