مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال استیل‌آذین با بیان اینکه علی پروین اگر در گوشش بزند هیچ حرفی نمی‌زند،گفت: همه مشکلاتم از مصاحبه‌ای خیالی شروع شد که به دلیل آن حتی ممنوع التمرین شدم.

حسین کعبی در مورد مسائلی که باعث شد دیدار با ذوب آهن را از دست داده و شایعه جدایی اش به گش برسد، گفت: متاسفانه همه چیز از یک مصاحبه خیالی آغاز شد که از قول من نوشته بودند”پروین باید از من معذرت خواهی کند.” البته به دلیل این مصاحبه حتی ممنوع التمرین شدم اما پس از پیگیری مسئولان باشگاه مشخص شد این مصاحبه را از خودشان را نوشته‌اند.

وی ادامه داد: همیشه رک هستم و از هیچ کس جز خدا نمی‌‍ترسم. نمی‌‍دانم چرا گفته‌اند با پروین مشکل پیدا کرده‌ام در حالیکه رابطه خوبی با ایشان دارم‌. پروین بزرگ‌تر من است و حتی اگر در گوشم هم بزند هیچ حرفی نمی زنم.

 

هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه در یکی از تمرینات هفته گذشته از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد، اضافه کرد: من به دلیل مصدومیتم از ناحیه مچ پا نتوانستم برابر ذوب آهن بازی کنم، مهدوی‌کیا می‌تواند در این مورد شهادت بدهد. البته در این فصل بعضی‌ها قصد دارند برای تیم حاشیه‌سازی کنند، یک روز سراغ مهدوی‌‎کیا رفتند، یک روز سراغ کریمی می‌روند و امروز هم نوبت من شده است.

کعبی با بیان اینکه تیم استیل آذین عملکرد خوبی دارد اما تنها در کسب نتیجه ناکام است، اظهار داشت: شرایط ما سخت شده، هر هفته می‌گوییم پیروز می‌‎شویم اما در نهایت می‌‎بازیم. البته امیدوارم بتوانیم در بازی‌ها بعدی مزد بازی خوب‌مان را با پیروزی گرفته و از قعر جدول نجات پیدا کنیم.

وی در مورد حضور محمد خاکپور در تیم استیل آذین خاطرنشان کرد: هیچ وقت از هیچ مربی تعریف نکرده و از هیچکدام از مربیانم انتقاد نکردم اما به عنوان بازیکن وظیفه دارم هر مربی که در تیم می‌‍آید با تمام وجود در تمرینات و مسابقات به میدان بروم تا به موفقیت تیم کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال استیل آذین در پایان در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس گفت: امروز فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و من در خدمت تیم استیل آذین هستم. البته از سوی باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای جدی با من نشد و صحبت خاصی با من نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)