نمی توانم بگویم به پرسپولیس می روم یا نه

 

مرجع خبری پرسپولیس : حسین کعبی پس از شنیدن انتقادات تند علی پروین دیگر حاضر نیست به تمرینات استیل آذین بازگردد.

 

کعبی که فردای بازی با شهرداری در تمرین استیل به باد اننقاد پروین گرفته شد دیگر حاضر نیست به تمرینات تیمش برگردد و حتی بازی دیروز استیل آذین را از روی سکوها تماشا کرد. ظاهرا کعبی به سرپرست تیم پیغام داده تنها در صورتی به تمرینات باز می گردد که پروین از او عذرخواهی کند!

 

مسلماً امکان عذرخواهی پروین وجود ندارد و کعبی شرطی گذاشته که امکان اجرایش وجود ندارد ، از همین رو باید جدایی او را از استیل آذین قطعی دانست خصوصاً این که پروین به مسئولان استیل آذین اعلام کرده رضایتنامه کعبی را صادر کنند و او اصلاً علاقه ای به این بازیکن ندارد.

 

 

نکته جالب این جاست که رقم قرارداد این فصل مدافع راست استیل 600 میلیون است و باشگاه استیل آذین از فسخ این قرارداد شدیداً استقبال می کند. کعبی تا این جای فصل 40 درصد پول قراردادش را دریافت کرده و چنانچه قرار باشد رضایتنامه بگیرد نه تنها باقی مانده قراردادش را دریافت نخواهد کرد بلکه باید پولی هم بابت رضایتنامه به باشگاه بدهد.

 

 

تا الان هیچ تیمی خواهان مدافع ملی پوش سابق  استیل آذین نشده اما گفته می شود او از یک ماه پیش به علی دایی پیغام داده که به پرسپولیس خواهد آمد. سرمربی پرسپولیس که رابطه بسیار صمیمی ای با کعبی دارد با آگاهی از وضعیت بدنی او در جذب این بازیکن تردید دارد و به همین خاطر شاید قید جذب او را بزند.

 

از طرفی باشگاه پرسپولیس هم حاضر نیست رقم زیادی برای کعبی هزینه کند مگر اینکه دفاع راست سابق تیم ملی با رقم کمی حاضر شود دوباره به پرسپولیس بیاید . چنانچه تیمی حاضر به جذب کاپیتان سوم استیل آذین نشود این بازیکن مجبور است به تمرینات این تیم برگردد . البته اگر پروین این اجازه را به او بدهد.

 

کعبی که تمایلی ندارد خودش در این باره حرف بزند می گوید: «من نمی دانم چه کسی این خبر را داده ولی فعلاً سر تمرین نمی روم. برای بازی با ذوب آهن هم که همراه تیم نبودم اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهم درباره آن حرف بزنم. کسی حرف خاصی به من نزد و اگر چیزی گفته شد به همه بازیکنان بود . منتهی من دیگر تمایلی ندارم با تیم تمرین کنم و رضایتنامه ام را می خواهم. »

 

کعبی پیش از این هم با علی کریمی درگیری لفظی پیدا کرده بود که در برهه ای به مشکل خورد ولی حالا به صورت جدی با مانعی به نام پروین رو به روست. رئیس سازمان فوتبال استیل آذین اعلام کرده هیچ مخالفتی برای صدور رضایتنامه این بازیکن ندارد و کعبی هر کجا بخواهد می تواند برود.

 

گفته می شود مقصد بعدی این بازیکن پرسپولیس است و او حتی قول و قرارهای خود را با علی دایی گذاشته است.

 

کعبی البته صراحتاً این موضوع را تایید نمی کند: « فعلا هیچ چیزی مشخص نیست، یعنی نمی توانم بگویم به پرسپولیس می روم یا نه . من اول باید مذاکره کنم و بعد تصمیم بگیرم . الان بیشتر دنبال رضایتنامه هستم تا پیدا کردن یک تیم جدید.»

 

البته همین مشکل رضایتنامه فعلاً کعبی را منگنه قرار داده است : «باشگاه نزدیک به 400 میلیون تومان بابت رضایتنامه درخواست کرده که واقعاً رقم زیادی است . امیدوارم این مشکلم حل شود و بتوانم به تیم جدیدی بروم.»

 

کعبی دو بار در نیم فصل دو لیگ های ششم و هفتم به پرسپولیس آمد که اولی به سومی و دومی به قهرمانی لیگ منتهی شد.

امانت داری / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)