خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار برابر پرسپولیس خود را ثابت کردم و نشان دادم به روزهای اوج خود برگشته‌ام.

حسین کعبی در خصوص دیدار برابر پرسپولیس و تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم عنوان کرد: بازی بسیار سختی بود. زمانی که تیمی 2 بر صفر عقب می‌افتد شرایط دشواری دارد اما ما با این تساوی نشان دادیم که می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: نیم فصل اول را فراموش کرده‌ایم. مطمئن باشید صنعت نفت در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و مردم آبادان از آن لذت ببرند. حیف است که شهری همانند آبادان در لیگ برتر تیم نداشته باشد.

بازیکن جدید تیم صنعت نفت تصریح کرد: برای اولین بار است که در آبادان بازی می‌کنم. اینجا تماشاگران بسیار آگاهی دارد آنها با فوتبال آشنا هستند و هرکدام یک کارشناس هستند. هریک از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند به خوبی شرایط فوتبال را می‌شناسند.

کعبی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به نحوه قضاوت داور خاطرنشان کرد: همانطور که کارشناسان گفتند صحنه برخورد من با محمد نوری پنالتی نبود. به هر حال پرسپولیس بازی 2 بر صفر برده را 2 بر 2 مساوی کرد و شاید این مسئله باعث شد تا چنین صحبت‌هایی صورت بگیرد اما واقعاً هواداران پرسپولیس هیچ توهینی به داوری نکردند و فقط تیم خود را تشویق می‌کردند.

وی در خصوص تشویقش توسط هواداران پرسپولیس یادآور شد: قبلا گفته‌ام و صدبار دیگر هم می‌گویم که همواره مدیون هواداران پرسپولیس هستم. آنها زمانی که از امارات برگشتم و محو شده بودم مرا مورد لطف خود قرار دادند و باعث شدند بار دیگر به فوتبال خود بازگردم.

بازیکن صنعت نفت آبادان درباره باقی‌ماندن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: شک نکنید که چنین اتفاقی می‌افتد. اگر قرار بود صنعت نفت در لیگ برتر نماند یک دقیقه هم در این تیم حاضر نمی‌شدم. اصرار کاسیمیرو بود که به این تیم آمدم و خودش هم بازی‌های مرا دید و اعتقاد داشت که می‌توانم به تیم کمک کنم.

کعبی درباره شرایطش در راه‌آهن خاطرنشان کرد: به هرحال 2 سال در راه‌آهن بودم و به خاطر اینکه کادر فنی به‌ من اعتقاد نداشت کمتر بازی به من می رسید. از لحاظ روحی افت کرده بودم اما در دیدار برابر پرسپولیس خود را ثابت کردم و نشان دادم که می‌توانم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)