پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس گفت:فقط برانکو می توانست چنین تیمی بسازد چون این همه مربی ایرانی در سالهای اخیر آمدند و رفتند اما نتیجه نگرفتند.

حسین کعبی در رابطه با وضعیت سپیدرودرشت اظهار داشت: شرایط ما از نظر فنی خیلی خوب است و صدرنشین هستیم. البته از نظر مالی مشکلاتی داریم که این موضوع در لیگ یک طبیعی است چون فقط 5، 6 تیم هزینه می کنند. فقط حسن لیگ یک این است که تماشاگران خیلی خوبی دارد.

وی افزود: سپیدرود مطمئنا به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر می شود. بازیکنان ما با وجود اینکه از سال قبل پول نگرفتند اما همدل هستند تا به لیگ برتر برسند. بازیهای سختی باقی مانده اما خداوند کمکمان می کند. سپیدرودرشت 2 سالی است که در زمین خودش نباخته است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دربی 84 تصریح کرد: شرایط 2 تیم خیلی خوب است. استقلال توانسته السد قطر را شکست دهد و پرسپولیس نیز با شکست تراکتورسازی روحیه گرفته است. من نیم فصل اول گفتم که بازی مساوی می شود اما این بار این را نمی گویم. 2 تیم انگیزه بالایی برای برد دارند و به خاطر حرف و حدیث هایی هم که به وجود آمده، می خواهند برنده باشند. پیش بینی نتیجه این بازی خیلی سخت است.

کعبی در پایان گفت: پرسپولیس درفاز دفاعی و هجومی فوق العاده است. من هم دوست دارم چون تیم خودم است،برنده شود.  فقط برانکو می توانست چنین تیمی بسازد چون این همه مربی ایرانی در سالهای اخیر آمدند و رفتند اما نتیجه نگرفتند. آن سالی هم که در تیم ملی با او بودم، همینطور با اشتیاق کارش را دنبال می کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)