جاسم کرار که بازیکنان استقلال او را جاسم جنجال می‌نامند، دیروز وقتی فهمید دیگر جایی در استقلال ندارد و باشگاه، تنها حامی‌اش پرویز مظلومی را قانع کرده برای همیشه قید او را بزند، دست به افشاگری زد و در حالی که پیش از این شایعه شده بود بازیکنان استقلال مخالف حضور کرار هستند، جاسم ادعا کرد تمام بازیکنان استقلال زیرآبش را پیش مظلومی زده‌اند. ابتدا حرف‌های کرار را بخوانید.

نمي‌دانم چرا هواداران استقلال وارد صفحه اينستاگرام من مي‌شوند و به من ناسزا مي‌گويند؟ آنها كه مدام مي‌گويند كرار در حاشيه است چرا دليل اينكه من نمي‌خواهم در استقلال بازي كنم را نمي‌پرسند؟

عكس من با اسلحه و موقع شكار چه ربطي به ديگران دارد؟ مگر ايراني‌ها به شكار نمي‌روند؟ پولم را ندادند و فقط 4 ماه طول كشيد برايم خانه بگيرند.
استقلالي‌ها به حدي اذيتم كردند كه تصميم گرفتم تا آخر عمر پايم را در ايران نگذارم.
عمداً عكسم را با اسلحه در صفحه اينستاگرام مي‌گذارم. 6 ماه است شكار نرفته‌ام اما وقتي به من ناسزا مي‌گويند، عمدي اين

عكس‌ها را مي‌گذارم. اين عكس‌ها قديمي است (!) قبلاً شكارچي شاهين و ماهيگير بودم.
ديگر به ايران نمي‌آيم، آنقدر در استقلال اذيتم كردند كه ديگر برايم كافي است.

من نمي‌دانم كدام بازيكن استقلال سابقه قهرماني در آسيا را دارد كه درباره من حرف مي‌زند؟ من قهرمان آسيا شدم، استقلالي‌ها قهرمان كجا شدند؟ من سال 2009 سومين بازيكن برتر آسيا شدم و نمي‌دانم بازيكنان استقلال چرا مدام به مظلومي مي‌گويند كرار نبايد در استقلال باشد و زيرآب من را مي‌زنند.
دست آن بازيكناني را كه زيرآب من را زدند، مي‌بوسم چون اين من هستم كه نمي‌خواهم ديگر در استقلال بازي كنم.

جاسم ميخ آخر را به تابوت خود كوبيد
آقاي استقلال دندان پوسيده را بكن

فوتبال ما بدبخت شده بود اما نه ديگر تا اين حد كه يكي مثل جاسم كرار بابت قهرماني عراق در جام ملت‌هاي سال 2007 ميلادي كه همه مي‌دانند با دخالت نيروهاي نظامي آمريكا مستقر در عراق و براي فراموش كردن جنگ عراق و دوران صدام رقم خورد، سر ما منت بگذارد… اين اداهايي كه جاسم درمي‌آورد، يك باعث و باني بيشتر ندارد، آن هم پرويز مظلومي است. سرمربي استقلال به حدي به اين عراقي پرحاشيه بها داد كه او حالا از فوتبال ايران طلبكار است و خودش را تافته جدا بافته مي‌داند. حالا كه جاسم با اين حرف‌ها ميخ آخر را به تابوت خودش كوبيده، اميدواريم استقلالي‌ها قيد حفظ او را بزنند و بگذارند اين دندان پوسيده براي هميشه كنده شود. اگر با اين حرف‌ها، بازهم كسي از كرار حمايت كند، نبايد ترديد كرد ريگي به كفشش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)