مجمع اختیار فروش باشگاه ها را به هیات رییسه داد
مرجع خبری پرسپولیس : زمانی علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال تصمیم به واگذاری ساختمان باشگاه به سازمان تربیت بدنی و به جای آن احداث ساختمان جدیدی در کمپ آبی پوشان را داشت که این مسئله با اعتراضات زیاد همراه بود.


امروز و در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شدن وضعیت سند مالکیت ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و تحت اختیار گرفتن آنها یکی از بحث های مهمی بود که وقت زیادی از جلسه را به خودش اختصاص داد.

 

بر اساس این خبر قرار بر این شد تا پس از رای گیری اختیارات در خصوص مالکیت این دو باشگاه بر عهده هیات رییسه باشد.

 

در حال حاضر ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت مالکیت فدراسیون فوتبال است که به صورت 100 ساله در اختیار سرخابی ها قرا گرفته است.این همان مسئله ای است که سازمان بازرسی و دیوان محاسبات روی آن زوم کرده اند و مالکیت با این شرایط را قبول ندارند.

 

نکته مهم قضیه این است که با قرار دادن مالکیت ساختمان این دو باشگاه به هیات رییسه تمام تصمیم ها در خصوص واگذاری یا فروش این ساختمان ها بر عهده هیات رییسه قرار خواهد گرفت.

 

با این حال علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در خصوص واگذاری این ساختمان ها می گوید:«در زمان واگذاری این ساختمان ها به استقلال و پرسپولیس من در سازمان تربیت بدنی بودم.پول این ساختمان ها را، سازمان به سرخابی ها داد.به این طریق که از حساب سازمان پول به حساب فدراسیون واریز و آنها آن مبلغ را در اختیار این دو باشگاه قرار دادند.»

 

کفاشیان در حالی این حرف ها را به زبان می آورد که بارها محمد دادکان مدعی شده پول خرید ساختمان های استقلال و پرسپولیس را از جیب خودش پرداخت کرده و کسی نقشی در خرید آنها نداشته است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)