پرسپولیس نیوز : رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خیال مردم از برخورد قاطعانه فدراسیون با تخلفات راحت باشد، گفت: اگرچه انعکاس این مشکلات فوتبال فضا را متشنج می‌کند اما مردم بدانند فدراسیون همچون گذشته با متخلفین قاطعانه برخورد می‌کند.

علی کفاشیان  درباره عیادتش از جانبازان 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: این دیدارها برای آنکه یاد و خاطره جنگ و یادگاری‌های آن را گرامی بداریم و عیادتی از آن‌ها داشته باشیم بسیار ارزشمند است. خداوند متعال تمام آیات خود را در زمین برای درس گرفتن ما گذاشته است. ما باید با دیدن این جانبازها درس بگیریم. ما نباید یادگارهای شهدا و جنگ را فراموش کنیم. آن‌ها فداکاری‌ها و رشادت‌های بزرگی در مقطع جنگ داشته‌اند.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا بعضی از آن‌ها دغدغه‌های ورزشی هم داشتند و گلایه‌هایی را نزد شما مطرح کردند نیز گفت: آن‌ها دغدغه‌های درستی درباره فوتبال و بویژه شرایط استادیوم‌ها داشتند. متاسفانه استادیوم‌های ما طوری طراحی نشده که جایگاه مناسبی را برای این عزیزان تدارک ببیند. در تمام دنیا استادیوم‌ها جایگاه‌هایی را برای جانبازان و معلولین‌ دارند. من متاسفم که در ایران تقریبا این گونه نیست. مسئولان ورزش کشور باید در این راستا تلاش کنند و استادیوم‌ها را اصلاح کنیم. فضاها باید به گونه‌ای باشد که این عزیزان بتوانند در اماکن ورزشی مختلف حاضر شوند.

وی درباره پیگیری فدراسیون درخصوص پرونده اتهامات وارده به داوری تصریح کرد: من در جلسه‌ی دوشنبه حضور نداشتم اما صحبت‌هایی را درباره آن شنیدم. متاسفانه انعکاس‌ها این موضوعات فضا را در بین مردم متشنج می‌کند. اگر در بین دو خانواده اختلافی بیفتد که در بیرون جار نمی‌زنند. متاسفانه انعکاس خوبی در این زمینه صورت نگرفت.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا مردم خیال‌شان از برخورد قاطعانه فدراسیون با متخلفین راحت باشد، گفت: مردم بدانند ما قطعا وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم و اگر تخلفی اثبات شود با متخلفان قاطعانه برخورد خواهیم کرد. تاکنون که چنین رویه‌ای داشتیم و ان‌شاءالله از این پس هم خواهیم داشت.

کفاشیان درباره تمدید مرخصی کارلوس کی‌روش نیز گفت: کی‌روش با من تماس گرفت و درخواست کرد به خاطر مشکلاتی که داشت سه چهار روز مرخصی‌اش بیشتر طولانی‌تر شود و در نهایت من هم موافقت کردم و او شنبه به ایران برمی‌گردد.

وی که صبح سه‌شنبه به وزارت ورزش و جوانان رفته بود درباره جلسه‌اش خاطرنشان کرد: با وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای نداشتم، یک سری برنامه‌های داخلی بود که در جلسه‌ای با کیومرث هاشمی درباره آن‌ها صحبت کردیم.

کفاشیان در پاسخ به اینکه آیا پیگیری‌های حقوقی فدراسیون برای اثبات تخلف اماراتی‌ها در تغییر نام لیگ‌شان به خلیج مجعول ع ر ب ی تاکنون نتایجی داشته است گفت: ما اقدامات حقوقی مختلفی انجام داده‌ایم و در این زمینه با وزارت امور خارجه هماهنگ بودیم. کارها به صورت هماهنگ پیش رفته و رویه فیفا هم تاکنون به ما ثابت کرد که فیفا هم از اشاعه هر گونه نام جعلی ممانعت می‌کند. ما به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم و اگر اماراتی‌ها بر کارشان پافشاری کنند، با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا بودجه تیم ملی برای برگزاری اردوها تامین شد نیز خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با هاشمی داشتم در این باره هم صحبت‌ها و توافقاتی داشتیم و خوشبختانه مشکل خاصی نیست و برنامه‌های تیم ملی هم اجرا می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)