رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اعتقاد داریم هر ورزشکاری که مقررات را رعایت نکند آن وقت برای آوردن‌شان در تیم ملی تجدیدنظر می‌کنیم.

به گزارش فارس، علی کفاشیان در حاشیه جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک درباره اسپانسر تیم ملی گفت: تا  30 دی ماه وقت دارند. خودشان گفته‌اند پول را پرداخت می‌کنند در  غیر این صورت در هیأت رئیسه این موضوع را مطرح می‌کنیم. ما مشکل جدی داریم. چند اسپانسر به صورت شفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند اما به صورت کتبی موردی نداشته‌ایم.

وی درباره جنگ رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس پیش از دربی اظهار داشت: کار بدی است، در این چند ساله چنین اتفاقی نیفتاده بود. ما در هفته وحدت قرار داریم و این دو تیم باید وحدتشان را حفظ کنند. نباید استرس وارد کنند. مردم دوست دارند بازی خوبی ببینند حتی مدیران عامل دو باشگاه هم باید مصاحبه علیه یکدیگر را متوقف کنند.

وی درباره اینکه در این مدت تماشاگران استقبال زیادی از بازی‌ها نداشته‌اند، فکر می‌کنی تعداد آنها در دربی زیاد باشد، عنوان کرد: در دربی تماشاگر زیادی وجود خواهد داشت، امیدواریم که این تعداد بعد از دربی هم زیاد باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جدایی نکونام از استقلال تصریح کرد: راضی نیستم مشکلاتی که در باشگاه‌ها وجود دارد باعث شد جباری، منتظری و نکونام بروند. آنهایی هم که هستند انگیزه‌شان حمایت نشده، اوضاع مالی هم زیاد خوب نیست این باعث می‌شود تیم ملی هم صدمه ببیند.

کفاشیان درباره اینکه روزنامه پیروزی عکس خانوادگی از رحمتی در حال قلیان کشیدن چاپ کرده، گفت: این عکس را ندیدم اما تحقیقات می‌کنم ببینم قلیان پکی چند است و چه قیمتی دارد! برای ما هنوز هیچ چیزی ثابت نشده و هیچ حکمی ندیدیم اما اعتقاد داریم هر ورزشکاری که مقررات را رعایت نکند آن وقت برای آوردنشان در تیم ملی تجدیدنظر می‌کنیم. ورزشکاران در اردو باشند یا نباشند نباید در اینگونه مجالس حضور پیدا کنند و باید اخلاق ورزشی را رعایت کنند.

عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک درباره اینکه شانس خودتان را در انتخابات چطور می‌بینید، گفت: برای هیأت اجرایی و نایب رئیسی  نامزد شده‌ام اما زیاد شانسی ندارم.

وی درباره قرارداد با کی‌روش خاطر نشان کرد: او باید بگوید ما پیشنهاد داده‌ایم و کی‌روش باید نظرش و شرایطش را برای 4 سال آینده به ما بدهد.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید در مجمعی که داشتید درباره بودجه به نتیجه‌ای نرسیدید چه برنامه‌ای در این خصوص دارید، گفت: عملکرد و تقویم ما مشخص است اما بودجه مشخص نیست. در مجمع آینده حسابرسی‌ها را ارائه می‌کنیم، راهکارها باید ارائه شود.

وی در پایان درباره دیدار با وزیر گفت: وزیر از تیم ملی حمایت زیادی دارد همین به ما قوت قلب می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)