مرجع خبری پرسپولیس : علي كفاشيان به طور تلويحي از راي كميته انضباطي براي كسر امتياز از تيم فوتبال پرسپوليس حمايت كرد.

 

علی کفاشیان رييس فدراسيون فوتبال درباره راي كميته انضباطي پيرامون اتفاقات ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و داماش و حکم كسر امتياز کمیته انضباطی از سرخپوشان پايتخت، اظهار كرد:

 

با توجه به اينكه پرسپوليس بيشترين و بهترين تماشاگران كشور را در اختيار دارد، كميته انضباطي اين تصور را داشت كه بعد از حواشي به وجود آمده در بازي اين تيم با داماش، هواداران پرسپوليس را محروم نكند و اين سياست را بگذاريم كه از آنجا كه اين تيم‌ها هواداران زيادي دارند، تنبيهي براي باشگاه‌هايشان در نظر بگيريم.

 

وي ادامه داد: به هرحال باشگاه بايد اين مسائل را كنترل كند. كميته انضباطي تصميم گرفته كه دو امتياز از پرسپوليس كم شود. اين سياست جديدي است و بايد ببينيم كه كميته استيناف چه واكنشي نسبت به آن دارد.

 

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كند استيناف اين دو امتياز را بازمي‌گرداند يا خير؟ گفت: من نمي‌دانم. اين را بايد از كميته استيناف بپرسيد. تازه در بعضي مواقع كه من هم به كميته استيناف توصيه مي‌كنم، آنها قبول نمي‌كنند و تصميم خودشان را مي‌گيرند.

 

وي درباره اعتراض مديرعامل پرسپوليس به راي كميته انضباطي و اين صحبت او كه گفته بود “اگر بروم خيلي‌ها را هم با خودم مي‌برم” گفت: كميته‌هاي ما كميته‌هاي جداگانه‌اي هستند كه خودشان با افراد متخصصي كه دارند تصميم مي‌گيرند. ضمن اينكه در هفته هاي اخير هجمه شديدي عليه داوري به وجود آمد.

 

كفاشيان كه در يك برنامه تلويزيوني صحبت مي‌كرد، درباره پرونده تباني در فوتسال گفت: من نمي‌توانم باور كنم كه تيم فوتسال گيتي‌پسند تباني كرده باشد و اين موضوع را بعيد مي‌دانم. من براي هر دو تيم گيتي‌پسند و شهيدمنصوري قرچك احترام خاصي قائلم. ما دوست داريم اين تيم‌ها در ليگ باشند. اگر در حال حاضر فوتسال ايران در رتبه پنجم دنياست، آن را مديون چنين باشگاه‌هايي هستيم. من از مديرعاملان همه تيم‌ها درخواست مي‌كنم كه هر رايي كه كميته انضباطي صادر مي‌كند، به آن احترام بگذارند.

 

كفاشيان درباره انحلال تيم فوتسال پرسپوليس هم گفت: رويانيان گفته اين تيم منحل شده و شايد منظورش اين بوده كه مي‌خواهد تيم جديدي بسازد كه قوي‌تر از گذشته باشد. من مطمئنم با مديريت رويانيان، تيم فوتسال پرسپوليس بهتر از قبل مي‌شود و انشاءالله منحل نمي‌شود! او دلش براي پرسپوليس سوخته و دارد ذره ذره اعتبار اين باشگاه را با زحمت برمي‌گرداند. البته در اوايل حضورش در پرسپوليس، كمي از ما عصباني بود اما حالا همه چيز حل شده است.

 

وي همچنين درباره اين صحبت رويانيان كه گفته بود “كفاشيان مثل پليسي است كه دزد را مي‌بيند و مي‌گويد آي دزد را بگيريد”، با خنده گفت: حتي شايد فرار كنم! خودم زورم به اين افراد نمي‌رسد، به خاطر همين فرار مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)