پرسپولیس نیوز : رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان گفت: هیچ وقت نگفته ایم که فوتبال ما کاملاً سالم است اما حتماً باید هر صحبتی مستند و با مدرک باشد.

علی کفاشیان  اظهار داشت: 100 درصد با اتفاق رخ داده در داوری برخورد می کنیم. ما هرگز نگفته ایم که فوتبال ما سالم است اما معتقدیم اگر صحبتی می شود باید مستند و با مدرک باشد و هیچ موردی بدون مستند قابل قبول نیست.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان تصریح کرد: مثل دوران گذشته که منشوری ها در فوتبال وجود داشتند هنوز هم اگر خاطیانی وجود دارد باید با آنها برخورد شود.

وی بیان داشت: مرخصی کی روش را 2 تا 3 روز دیگر تمدید کردیم و وی حتماً به ایران می آید و اردوها نیز برگزار می شود اما در خصوص بازی های دوستانه باید بگویم که کی روش علاقه مند به برگزاری بازی با تیم های قوی است.

 

علیپور: پرونده شکایت پرسپولیس را صد در صد دنبال می کنیم
رئيس کميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال گفت: بدون شک با توجه به مستندات موجود، 100 درصد پرونده شکایت پرسپولیس را دنبال می کنیم.

 

علیپور گفت: در جلسه امروز پرونده ها را بررسی می کنیم و باشگاه پرسپولیس نیز مستندات خود را ارائه می کند تا با توجه به این مستندات به بهترین شکل ممکن این قضیه بررسی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پرونده به صورت 100 درصد می شود تا به نتیجه برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)