پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد در مسابقه چهارجانبه با آمریکا بازی کنیم و ترجیح ما این است که این بازی رفت و برگشت باشد.

علی کفاشیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص بازگشت کی‌روش پس از 25 روز اظهار داشت: باید باز می‌گشتیم مشکلی در این خصوص نداشتیم. خوشبختانه مشکلات مالی برطرف شده است. یک مقدار در پرداخت‌ها تاخیر بود که با رفع این مشکل کی‌روش کارش را آغاز می‌کند.

وی در خصوص اینکه آیا این مرخصی‌ها خیلی‌ طولانی نیست گفت: البته بخشی از نبود او در ایران به مرخصی باز نمی‌گردد او باید کارهای تیم ملی را هم هماهنگ کند. بازیکنانی را هم زیرنظر دارد و اردوهایی که در اروپا قرار است بگذارد را هماهنگ می‌کند.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ هم از نظر او دور نیست. دستیارانش کمک زیادی به او می‌کنند و هیچ مسابقه‌ای جا نمی‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از هفته آینده شروع می‌شود. بازی اصلی ما با تایلند است که هنوز در مورد رقابت‌های دوستانه تصمیمی نگرفته‌ایم البته برخی کشورها خواستار بازی تدارکاتی هستند اما کی‌روش هنوز خودش قبول نکرده است.

وی در مورد اینکه قرار بود با آمریکا هم دیدار دوستانه داشته باشیم عنوان کرد: یک مشکلی پیش آمد که نتوانستیم بازی کنیم. احتمال دارد در مسابقه چهارجانبه با این تیم بازی کنیم. ترجیح ما این است که این بازی رفت و برگشت باشد چون آنها هم سهمیه جام جهانی را کسب کرده‌اند.

کفاشیان در خصوص اسپانسر تیم ملی عنوان کرد: خوشبختانه پس از مدت‌ها که اسپانسری برای تیم ملی پیدا نمی‌شد با یک شرکت قرارداد بستیم و فردا معرفی خواهد شد. اسپانسر حال حاضر تیم ملی یک نماینده خودروهای خارجی در ایران است و مبلغ قابل توجهی هم قرارداد بسته‌ایم که با این کار مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی عنوان کرد: این نوع پرونده‌ها مدارکش خیلی دقیق نیست و نیاز به تحقیقات گسترده دارد و قطعا طول خواهد کشید. اطلاع دارم که علیپور و همکارانش بررسی‌های زیادی کردند و حتما خودشان توضیح خواهند داد. به نظر من این پرونده باید با دقت بررسی شود و اطلاعات و مستنداتش محکم باشد چون آبروی افراد در میان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)