خبرگزاری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال در پی ناکامی های تیم های ملی فوتبال جوانان و فوتسال گفت تغییراتی در کادرفنی این دو تیم صورت خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس علی کفاشیان افزود: تیم فوتسال ما روند خوبی را طی می کرد و همان طور که دیدید در بازی مقابل کلمبیا بازی دست ما بود اما شکست خوردیم. هیچ کس انتظار این را نداشت و  این موضوع واقعا سخت بود چرا که حتی فیفا از این موضوع به عنوان یک شگفتی یاد می کند.

 

وی ادامه داد: در بازی های جوانان هم ما در مرحله گروهی خوب شروع کردیم اما در بازی حذفی نتیجه نگرفتیم و حذف شدیم.

 

وی افزود: تیم جوانان ما باید برای المپیک آماده شود. قطعا ضعف‌هایی در کادر فنی وجود داشته، با این حال اعضای کادر فنی جوانان کار خود را انجام داده‌اند و زحمت کشیده‌اند. آن‌ها در سه بازی دور مقدماتی خوب کار کردند و نمی‌توانیم به خاطر شکست برابر کره جنوبی بگوییم عملکردشان خوب نبوده است.

 

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آقا قبول دارد در انتخاب خود اشتباه کرده و اکبر محمدی از تجربه کافی برخوردار نبود تاکید کرد: درست است که ایشان بی تجربه بود اما ما در کنار ایشان مربی با تجربه ای چون نیکولیچ را قرار دادیم و همچنین آقای معینی که سابقه مربی گری طولانی دارند به او کمک می کردند. در فوتسال نیز یک مربی اسپانیایی که یکی از بزرگترین مربیان دنیاست را انتخاب کردیم که بتواند به صانعی کمک کند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که آیا تحولی در کادر فنی تیم های ناکام فوتبال صورت خواهد گرفت یا نه گفت: بله این اتفاق می افتد و در کادرفنی تیم های جوانان و فوتسال تغییراتی ایجاد خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)