پرسپولیس نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان باشگاه پیکان می‌توانند به رأی کمیته استیناف معترض باشند، اما فکر نمی‌کنم شکایت آنها به فیفا هم به جایی برسد.
 
علی کفاشیان پس از معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که این مجموعه خلق شد و آنهایی که امشب (شنبه) جایزه گرفتند نماینده کل فوتبال ایران هستند.
 
وی با تشکر از آنهایی که در این مراسم حضور داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم انتظاراتی که مردم از این فوتبال دارند، برآورده کنیم و به هدف اصلی‌مان که توسعه فوتبال‌مان در آسیاست، برسیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: خوشحالم زحماتی که در طول لیگ برتر چهاردهم کشیده شد، با همکاری همه زحمت‌کشان و با برگزاری مراسم برترین‌ها به خوبی به پایان رسید و خاطره خوبی از این فصل باقی ماند. انتخاب این نفرات نشانه‌ای از این بود که همه در لیگ چهاردهم زحمت کشیدند و به نظرم مسابقات هم به خوبی انجام شد.
 
کفاشیان درباره تکلیف باشگاه‌های بدهکار گفت: این باشگاه‌ها هنوز بدهکار هستند و بدهی‌شان را پرداخت نکرده‌اند. قرار است جلسه‌ای بگذاریم و آنهایی که بدهی دارند اراده‌شان را برای پرداخت بدهی‌ها نشان دهند. مطمئناً باشگاه‌ها نمی‌توانند اکنون همه بدهی‌های خود را پرداخت کنند و باید به آنها فرصت داد. فعلاً از آنها تعهد می‌گیریم تا بتوانند در مسابقات لیگ حاضر شوند.
 
وی درباره کسب کرسی‌های بین‌المللی در کمیته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: AFC شرایط فوتبال آسیا را تغییر داده است و اکنون انتخاب‌ها به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود. باید این موضوع را در نظر بگیریم که ما در کمیته‌های مهمی کرسی کسب کرده‌ایم و با اینکه در کمیته استیناف نماینده داشتیم، اکنون در کمیته انضباطی هم صاحب کرسی هستیم. ما در کمیته تدوین مقررات که بسیار مهم است نماینده نداشتیم که اکنون در این کمیته هم صاحب کرسی شده‌ایم. امسال از نظر مناسبات بین‌المللی سال موفقی را پشت سر گذاشتیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه بازیکنان و مسئولان پیکان به رأی کمیته استیناف اعتراض کرده‌اند و شاید به فیفا شکایت کنند، خاطرنشان کرد: پیکانی‌ها می‌توانند معترض و ناراحت باشند، اما فکر نمی‌کنم شکایت آنها به فیفا هم به جایی برسد. به این دلیل که فیفا هم از ما استعلام می‌گیرد. این رأیی است که از سوی مسئولان انضباطی، استیناف و سازمان لیگ صادر شده است و فکر می‌کنم نیازی نیست کسی شکایت کند.
 
کفاشیان ادامه داد: رأی کمیته استیناف به این دلیل تغییر کرد که باشگاه ترکیه‌ای در نامه جدیدی که فرستاد اعلام کرده بود همه عواقب را پذیرفته است. یعنی باشگاه راه‌آهن تخلفی انجام نداده بود و این مسئله از گردن آنها ساقط است. کمیته انضباطی هم از ابتدا همین رأی را صادر کرده بود و در نهایت هم با رأی کمیته استیناف همین رأی اعمال شد.
 
وی در خصوص اینکه از کارلوس کی‌روش چه خبر و او چه زمانی به ایران باز می‌گردد، گفت: کی‌روش خوب است و به همه سلام می‌رساند! هر وقت او را دیدید، یعنی اینکه به ایران برگشته است. شاید او هفته بعد بیاید، شاید … .
 
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گویا کی‌روش به خاطر دیرکرد مطالباتش ناراحت است، اظهار داشت: چنین چیزی درست نیست و او برای مطالبات قهر نکرده است. کی‌روش ناراحتی هم ندارد، بلکه باید مرخصی‌اش را سپری کند. هفته آینده هم در مالزی یک سمینار برای مربیان برگزار می‌شود که در این مراسم شرکت خواهد کرد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)