پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که رخ دادن اشتباه فردی به خودِ بازیکن ارتباط دارد نه مربی یک تیم.

مهرداد کفشگری  در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: اینکه می‌گویند فوتبال 90 دقیقه است، کاملاً درست است. نباید بعد از گلی که به ثمر رساندیم عقب می‌کشیدیم  و دفاعی بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: وقتی 10 نفره شدیم کارمان دشوار شد و به دیگر زورمان به ذوب‌آهن نرسید. ما بازیکن زیادی روی نیمکت نداشتیم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا که جام حذفی از دست رفت باید تمام تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم. باید یادمان باشد که دیگر اشتباه فردی نداشته باشیم چون در چند بازی گذشته اشتباه فردی کمر تیم ما را شکسته است.

کفشگری در پاسخ به این سؤال که چه چیزی باعث می‌شود بازیکنان پرسپولیس دچار اشتباه فردی شوند، گفت: در فوتبال اشتباه پیش می‌آید و نمی‌شود این مسئله را کتمان کرد. اشتباه به خودِ بازیکن ارتباط دارد نه مربی و باید بازیکن مواظب باشد اشتباه بزرگی انجام ندهد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود، عنوان کرد: کاری به اینکه باید در چند پست تقویت شویم ندارم اما مسلماً به 4،5 بازیکن بزرگ احتیاج داریم تا بتوانند به پرسپولیس کمک کنند و در شرایط سخت به کار ما بیایند. چند ماه دیگر لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم و باید با توجه به آن مسابقات تیم را تقویت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)