پرسپولیس نیوز :هافبک پرسپولیس گفت: اگر آقای دایی فکر می‌کرد، توانایی ندارم، مرا به پرسپولیس نمی‌آورد. ضمن آنکه حس همکاری در پرسپولیس قوی است، خط هافبک قدرتمندی خواهیم داشت.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: شاید بعضی فکر کنند حالا که اردوها را در مناطق خوش آب و هوا برگزار می‌کنیم، خوش می‌گذرد اما 20 روز است از فشار تمرینات بیچاره شدیم. تمرینات خیلی سنگین است. اگر الان فشار بیاوریم لذتش را در رقابت‌های لیگ می‌بریم و همین مساله انگیزه‌ای شده است تا خودمان هم برای انجام تمرینات سنگین جدی باشیم.

وی درباره عقب افتادن رقابت‌های لیگ ادامه داد: این مسابقات که دیر یا زود باید انجام شود. تمرینات ما براساس زمان تعیین شده برای شروع مسابقات بوده است، البته این مسائل را خود کادر فنی می‌گوید ولی مسابقات هر چه زودتر شروع شود زودتر تمام می شود، این به سود خود فدراسیون و تیم ملی است.

کفشگری درباره اینکه با توجه به ناکامی‌های گذشته پرسپولیس، افکار عمومی از تیم فعلی انتظار دارد، خیلی زود نتیجه بگیرد و این مساله فشار را بیشتر خواهد کرد، خاطر نشان کرد: هر تیمی برای هماهنگ شدن به حداقل زمانی نیاز دارد. شخصا با فشار کار در پرسپولیس هیچ مشکلی ندارم، اگر خودم را برای این شرایط آماده نکرده بودم، نمی‌آمدم. البته همه می‌خواهیم زمان لازم برای نتیجه‌گیری را کم کنیم. الان فکر کل تیم و علی آقا (دایی) این است که باید برای هر دو جام بجنگیم و به امید خدا در این مسیر گام بر می‌داریم.

هافبک با آتیه سرخپوشان پیرامون شرایطی که در تیم دارد و رقابت سنگینی که در خط میانی وجود خواهد داشت، گفت: با نفرات تیم کاملا اخت شده‌ام و اینجا خیلی راحت هستم. پرسپولیس واقعا فضای خوبی دارد. من هم با رقابت مشکلی ندارم. اگر فکر می‌کردم نمی‌توانم، هیچوقت نمی‌آمدم. من مهره ثابت راه آهن بودم، البته می‌دانم بازی در پرسپولیس شرایط کاملا متفاوتی دارد ولی این را در خودم دیدم که بتوانم برای پرسپولیس بازیکن موثری باشم. از سوی دیگر باید بگویم من با رابطه و این حرف‌ها نیامده‌ام.

وی در ادامه افزود: آقای دایی مرا انتخاب کرد و نقاط ضعف و قوت من را به خوبی می‌شناسد. از آنجا که آقای دایی خوب می‌داند چه می‌خواهد همین باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. البته هیچ موفقیتی بدون زحمت به دست نمی‌آید و به طور قطع باید حرفه‌ای‌تر از قبل کار کنم تا بتوانم جواب اعتماد ایشان و پرسپولیس را بدهم چون می‌دانم ماندن در پرسپولیس خیلی سخت‌تر از آمدن به این تیم است.

کفشگری درباره توقعاتی که از خط میانی وجود دارد و ضعف‌هایی که در این پست وجود داشت تصریح کرد: تا جایی که می‌دانم اصلاح این مساله از سال قبل شروع شد، رضا حقیقی یکی از بهترین‌ها است که در این خط حضور دارد. بازیکنان بزرگی در خط میانی پرسپولیس بوده‌اند که پر کردن جای آنها کار آسانی نیست اما شک ندارم که خط هافبک پرسپولیس یکی از قوی‌ترین خطوط میانی لیگ در این فصل خواهد بود. این مساله بستگی زیادی به کار گروهی دارد و این حس در پرسپولیس قوی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)