پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، بازیکنان این تیم دیگر به مانند پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی دست به اعتصاب نخواهند زد.

مهرداد کفشگری در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر گفت: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. با موقعیت‌هایی که داشتیم نباید بازی را واگذار می‌کردیم اما قدر شانس‌ها را ندانستیم و باختیم.

«شکست در بازی‌های دوستانه بد نیست اما نباید در بازی‌های رسمی تکرار شود»‌، وی با بیان این جمله افزود: خاصیت تیم‌های لیگ یکی به گونه‌ای است که وقتی گلی را از آنها دریافت کنید جبرانش سخت می‌شود به همین خاطر نتوانستیم گلی که از نساجی خوردیم را جبران کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس شرایط خود را مطلوب خواند و گفت:‌ اردوی ساری و انجام 2 بازی دوستانه برای من خیلی خوب بود، چون بعد از مصدومیتی نسبتاً طولانی کاملاً در شرایط مسابقه قرار گرفتم. از سوی دیگر انجام 2 بازی در زمین چمن مصنوعی ما را به بهترین شکل برای دیدار با داماش آماده کرد، به گونه‌ای که دیگر دغدغه بازی در زمین چمن مصنوعی را نداریم.

کفشگری اردوی ساری را برای سرخپوشان مفید دانست و خاطر نشان کرد:‌ اردوی شمال و انجام 2 بازی در زمین چمن مصنوعی نتایج مثبتی را برای تیم ما در بر داشت که مطمئناً نتیجه آن را در 3 بازی پایانی لیگ خواهیم دید.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ فکر نمی‌کردیم مشکلات مالی ما تا شب عید ادامه پیدا کند، آنهم در مقطعی که همه شدیداً به پول نیاز دارند. مشکلات مالی بازیکنان را آزار می‌دهد اما با وجود همه مشکلاتی که هست و وجود دارد این بار به مانند گذشته اعتصابی در کار نخواهد بود و تیم وارد بحران نمی‌شود. امیدوارم مشکلات حل شود تا با روحیه برای پیروزی و قهرمانی بجنگیم و تلاش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)