پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای موفقیت در این تیم باید قدر موقعیت‌هایی را که برایش پیش می‌آید را بداند.

مهرداد کفشگری در خصوص اردوی تیم پرسپولیس در اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه همه چیز در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد. ما به اردبیل آمده‌ایم تا بدنسازی انجام دهیم و طی 4،5 روز گذشته فشار تمرینات بیشتر شده است.

وی درباره اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در بازی دوستانه با آرتاسبلان اردبیل اظهار داشت: واقعا از اینکه در ترکیب پرسپولیس حضور داشتم لذت بردم. اگر چه بازی رسمی نبود اما در کل وقتی با پیراهن پرسپولیس وارد زمین شدم احساس خوبی داشتم.

هافبک سرخپوشان در واکنش به این مسئله که آیا می‌تواند انتظارات را در پرسپولیس برآورده کند،گفت: وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید توقعات از شما بالا می‌رود. در مقابل یک بازیکن هم باید تمام توانش را بگذارد تا موفق شود. من باید قدر موقعیت‌هایی را که برایم پیش می‌آید را بدانم، بعد از آن هم هرچیزی که خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

کفشگری ضمن تاکید براینکه پرسپولیس در این فصل می‌تواند نتایج گذشته را جبران کند، تصریح کرد: من به آینده تیم خوش بین هستم. با این کادر فنی و بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، می‌توانیم نتایج بد گذشته را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)