پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شیرینی برد مقابل استقلال برای هواداران ماند اما ما از امروز دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم و همه تلاش‌مان را برای قهرمان شدن به کار می‌بریم.

مهرداد کفشگری  در خصوص شرایط پرسپولیس در دربی 79 گفت: بازی که شروع شد ما به گونه‌ای بازی کردیم که برنده باشیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. هرچند که خوشبختانه در نیمه دوم به خودمان آمدیم و نشان دادیم که یک تیم بزرگ هستیم که توانسته‌ایم باخت یک بر صفر را در یک بازی مهم دو بر یک کنیم و امیدوارم که در باد این برد نخوابیم و این روندی که آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه اولین دربی‌اش را تجربه کرده است ادامه داد: سال گذشته در هر دو دربی من مصدوم بودم اما دوست داشتم که بازی در دربی را تجربه کنم و خوشحالم که اولین حضورم در این بازی منجر به برد شد هرچند که دربی برای من هیجان خاصی نداشت و مثل سایر بازی‌ها بود و سعی کردم که محو در بازی نشوم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از این خیلی‌ها استقلال را به دلیل داشتن نفرات بهتر برنده دربی می‌دانستند افزود: خیلی وقت است که در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و این تیم‌ها هستند که نتیجه می‌گیرند هرچند که در فوتبال ایران هنوز هم خیلی‌ها دنبال اسم‌های بزرگ هستند اما ما دیروز نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است که به بازیکنی متکی نیست.

کفشگری در پاسخ به این سوال که وقتی پرسپولیس با یک گل از استقلال عقب افتاده بود آیا فکر می‌کردی که برنده از زمین خارج شوید گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که قدرت هجومی ما نسبت به حریف چربش داشت و باور کنید ما فقط برای بردن در نیمه دوم به زمین آمدیم و شاید اگر همان ضربه سر من در ابتدای نیمه دوم گل می‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم هرچند که استقلال در 10 دقیقه پایانی که ما ده نفره بودیم بهتر از ما بازی کرد و فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما ما 80 دقیقه منطقی بازی کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحنه اخراج امید عالیشاه و اینکه نزدیک بود پرسپولیس پیروزی را از دست بدهد ادامه داد: گل امید گل پیروزی‌بخش بود و به همین دلیل از خوشحالی نمی‌دانست که چه کار می‌کند و شاید اگر حواسش بود که کارت زرد گرفته آن کار را نمی‌کرد اما به هر حال خوشبختانه این مسئله باعث تغییر نتیجه نشد و خوشحالم که این بار در اخراج پای من وسط نبود.

وی درباره درگیری‌های زیادی که دیروز در دربی 79 اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: به هر حال در فوتبال هیجان زیادی وجود دارد که این مسئله باعث درگیری هم می‌شود اما ما قبل و بعد از بازی با هم دوست هستیم اما در زمین برای موفقیت تیم خودمان تلاش می‌کنیم. به هر حال استقلال هم تیم خوبی است و از بازیکنان و مربیان خوبی بهره می‌برد و ما به آنها احترام می‌گذاریم.

کفشگری در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند این روندی که شروع کرده را ادامه دهد گفت: مطمئن باشید اگر در ابتدای فصل هم بدشانسی نمی‌آوردیم الان در بالای جدول بودیم اما مصدومیت‌های بدموقع باعث شد تا تیم نتواند آن شرایط خوب را ادامه دهد اما باید بگویم که دربی از همان دیروز که از ورزشگاه بیرون آمدیم برای ما تمام شد و شیرینی آن برای هواداران بود چرا که آنها دوست دارند در هر شرایطی استقلال را ببریم اما من فکر می‌کنم قهرمان شدن هم برای هواداران مهم است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)