پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در رقابت‌های آسیایی موفق باشیم تا ناکامی در لیگ برتر و جام حذفی را جبران کنیم.

مهرداد کفشگری  در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط تیم بد نیست به صورتی که نه خوب است و نه بد اما بازی با لخویا یک بازی ملی است و قطعا انگیزه‌های همه برای این بازی بیشتر خواهد بود و ما هم می‌خواهیم یک بازی خوب مقابل این تیم قطری انجام دهیم تا 3 امتیاز این بازی را بگیریم و معمولا در تورنمنت‌ها اولین بازی بسیار مهم است و ما باید قدم اول را محکم برداریم.

وی ادامه داد: تا جایی که ما می‌دانیم لخویا تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد اما آنها باید بدانند که ما هم پرسپولیس هستیم و قطعا در اولین بازی مقابل هواداران خودی برای برد به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از لخویا شناخت داری، تصریح کرد: شناخت زیادی با بازیکنان از این تیم نداریم اما به هر حال مربیان این تیم را آنالیز کرده و می‌کنند و به ما بازیکنان نکات را گوشزد خواهند کرد اما در کل همه چیز در زمین بازی مشخص خواهد شد.

کفشگری در مورد اینکه چرا در چند هفته اخیر در پرسپولیس تبدیل به بازیکنان نیمکت‌نشین شده، تصریح کرد: یکی دو هفته‌ای است که به سلیقه کادر فنی روی نیمکت می‌نشینم اما خودم امیدوارم که باز هم بتوانم به ترکیب اصلی برگردم هر چند که مهم موفقیت پرسپولیس است و اینکه من یا بازیکن دیگری به میدان برویم خیلی مهم نیست و مهم این است که پرسپولیس در نهایت موفق شود و امیدوار هستم که روز سه‌شنبه این پرسپولیس باشد که موفق باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر امیدواری پرسپولیس روز سه‌شنبه مقابل لخویا به برتری برسد، گفت: بازیکنان می‌دانند که در لیگ برتر و جام حذفی خوب نبودیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا آخرین شانس ماست و باید در رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم تا ناکامی در لیگ برتر و جام حذفی را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)