پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برتری در ۳ دیدار پیش روی مقابل نفت، فولاد و استقلال را ضامن قهرمانی سرخپوشان دانست.

مهرداد کفشگری  از کار سخت تیمش در 3 دیدار پیش رو یاد کرد و گفت: بازی با نفت، فولاد و استقلال برای ما بسیار تعیین کننده خواهد بود و به نظرم نتیجه‌گیری در این 3 بازی که حریفان اصلی ما نیز محسوب می‌شوند قهرمانی‌مان را مسجل خواهد کرد.

وی در ادامه به اهمیت دیدار مقابل نفت تهران اشاره کرد و گفت: ما با نهایت توان خود به مصاف نفت می‌رویم تا ضمن کسب 3 امتیاز انتقام شکست در بازی رفت را از این تیم بگیریم و ثابت کنیم در دیدار رفت فقط روی اتفاق، بازی را به نفت واگذار کردیم. قطعاً اگر در بهترین شرایط خود مقابل نفت قرار بگیریم، دیگر غافلگیر نخواهیم شد.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: دیدار با نفت تهران و فولاد خوزستان برای ما بسیار مهم است و این 2 دیدار برای‌مان کم‌ارزش‌تر از دربی نیست. همانطور که گفتم با برتری در این دیدارها شانس قهرمانی‌مان دوچندان خواهد شد.

کفشگری اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به تاریخ برگزاری دربی و غیبت مسلمان و صادقیان را بسیار منطقی دانست و تصریح کرد: مسلماً غیبت محسن مسلمان و پیام صادقیان در دربی بسیار به ما ضربه می‌زند. همه ارزش مسلمان و صادقیان را می‌دانند و به خوبی به این نکته واقف هستند که آنها بازی‌های بسیار خوب و موثری در ترکیب پرسپولیس داشته‌اند.

وی تصریح کرد: من در گفت‌وگوهایی که با مسلمان و صادقیان داشته‌ام آنها متفق القول از انگیزه بالای خود برای بازی در دربی می‌گفتند. بنابراین می‌توانند تاریخ دربی را طوری تنظیم کنند که نه تیم امید ضرر کند نه پرسپولیس در دربی پیش رو متضرر شود و بتواند با تمام موجودیتش به مصاف استقلال برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)