پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود مقابل گسترش فولاد به عنوان مدافع وسط بازی کنم اما برانکو وقتی فهمید دو اخطاره هستم مرا در ترکیب قرار نداد.

مهرداد کفشگری در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: در این بازی خوب نبودیم و در ضمن این را هم در نظر بگیرید که نصف تیم در این بازی همراه ما نبود و به گونه‌ای که باید بازی می‌کردیم نتوانستیم بازی کنیم و همین مسئله باعث شد که 2 گل بخوریم اما این بازی زیاد برای ما حیاتی نبود هرچند که در نهایت ما بازنده شدیم.

وی درباره دیدار آینده تیم پرسپولیس مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر گفت: قطعا بازی با استقلال حساس است و حساسیت این بازی برای هواداران دو تیم بیشتر است اما بعداز فصل بدی که پشت سر گذاشتیم می‌خواهیم استقلال را ببریم تا هوادارن‌مان خوشحال لیگ را تمام کنند. امسال هواداران پرسپولیس سختی زیادی کشیدند و درست است که در لیگ قهرمانان آسیا خوب بودیم اما در لیگ برتر انتظارات بیشتری از ما می‌رفت که نتوانستیم به این انتظارات جامع عمل بپوشانیم اما با این همه مقابل استقلال برای برد به زمین می‌رویم تا هواداران را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیم خوبی است و کسی نمی‌تواند منکر موفقیت‌ها و اعتبار این تیم بشود اما ما زحمت کشیده‌ایم که تا این مرحله خودمان را بالا کشیدیم و مطمئنا اگر بتوانیم این مرحله را هم رد کنیم شخصیت تیمی ما بیشتر هم خواهد شد. باید در بازی با الهلال خیلی خوب بازی کنیم و مطمئن باشید با انجام یک بازی خوب قادر خواهیم بود از سد الهلال بگذریم.

کفشگری در پایان در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در بازی دیروز و اینکه چرا به زمین نیامد افزود: قرار بود در بازی دیروز من در پست دفاع وسط بازی کنم و حتی برانکو در این باره با من صحبت هم کرده بود اما وقتی فهمید که دو اخطاره هستم برای اینکه بازی دربی را از دست ندهم او مرا به بازی نفرستاد چراکه هم احتمال خستگی برای من وجود داشت و هم احتمال سه کارته شدن و حتی برانکو به من گفت که می‌توانی در تهران بمانی و به تبریز نیایی اما خودم دوست داشتم کنار بچه‌ها باشم و به همین دلیل به تبریز آمدم و هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)