پرسپولیس نیوز :  مهرداد کفشگری گفت: خیلی امید داشتم در داربی 78 برای پرسپولیس به میدان بروم اما تقدیر اینطور بود که دچار آسیب‌دیدگی شوم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار کرد: امروز از بیمارستان مرخص شدم و در این هفته باید مجددا نزد دکتر بروم که دستم را گچ بگیرم و به امید خدا بعد از دو هفته می‌توانم نرم دویدن را آغاز کنم و آرام آرام به تمرین های گروهی برگردم.

او ادامه داد: شکر خدا شرایط خوبی را در پرسپولیس تجربه می‌کردم و تازه در این تیم راه افتاده بودم. داشتم به چیزی که خودم دوست داشتم نزدیک می‌شدم اما قسمت این بود که چنین اتفاقی برایم بیفتد و کاری نمی‌توان کرد.

کفشگری درباره عیادت پورعلی‌گنجی از خود گفت: مرتضی در این مدت بارها با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد اما او تقصیری نداشت و من در آن صحنه در حال فرود روی زمین بودم که یک لحظه با خودم گفتم اگر با پا روی زمین بیایم ممکن است با سر او برخورد کند و به همین خاطر دستم را ستون کردم. با این حال خوشحالم که اتفاقی برای او نیفتاد.

هافبک پرسپولیس گفت: در این دو، سه روز خیلی‌ها به من محبت کردند و با حضور در بیمارستان یا عیادت از من خوشحالم کردند. از یحیی گل محمدی که لطف بزرگی در حقم کرد و علی دایی که همیشه گفته‌ام بعد از خدا فوتبالم را مدیون او هستم تا همه دوستان خوبم که من را تنها نگذاشتند. امیدوارم بتوانم هرچه سریع‌تر به میادین بازگردم.

او درباره اینکه پرسپولیس با تساوی مقابل نفت صدر جدول را از دست داد، گفت: ناراحت نیستیم. اختلاف امتیاز تیم‌ها خیلی کم است و بار دیگر با امتیاز از دست دادن حریفان می توانیم به صدر برگردیم. مهم آخر فصل است که با جمع کردن بیشترین امتیازات قهرمانی را از آن خود کنیم.

کفشگری درباره از دست دادن داربی برگشت لیگ هم گفت: در داربی رفت که قسمت نبود حضور داشته باشم و با تشخیص دایی از روی نیمکت کار را دنبال کردم. این بار هم که این اتفاق افتاد. خیلی امید داشتم که در این بازی برای پرسپولیس به میدان بروم اما سلامتی از همه چیز مهم تر است و داربی هم مثل همه بازی‌ها می‌آید و می رود. اگر قسمت بود و فصل بعد هم در پرسپولیس بودم در داربی به میدان می‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)