پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی این باشگاه گفت: می‌دانیم باشگاه مشکل مالی دارد و حیف است به خاطر پول جو پرسپولیس را خراب کنیم.

مهرداد کفشگری در مورد برتری پرسپولیس مقابل الوند همدان در مسابقات جام حذفی عنوان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی مسابقه به توپ و میدان مسلط شدیم اما بازیکنان الوند با هم بسیار خوب پاسکاری می‌کردند و بازی را در اختیار گرفتند. در نیمه دوم تمام زمان مسابقه دست ما بود و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم که البته آمار گل‌های ما می‌توانست بیشتر هم شود.

وی در خصوص اینکه چرا چند موقعیت خوب شوتزنی را در طول مسابقه از دست داده است، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا امسال اینطور شده است و انگار قرار نیست شوت‌هایم به گل تبدیل شود! ظاهراً فقط قسمت این است که امسال کارت قرمز بگیرم و از گل خبری نیست!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایطش در این تیم گفت: خداراشکر اوضاعم خوب است. در ابتدای فصل انتظار داشتم که تا نیم فصل بتوانم در پرسپولیس جا بیفتم، اتفاقی که خدا را شکر رخ داد. حالا هدف اصلی‌ام در نیم فصل دوم این است که بیشتر بازی کنم و همین روند را ادامه دهم.

کفشگری در پاسخ به این سوال که خودش ترجیح می‌دهد در کارهای هجومی حضور داشته باشد یا کارهای دفاعی افزود: دوست دارم وسط زمین بازی کنم و دفاع و حمله کردن زیاد برای من مهم نیست، البته شوتزنی را هم دوست دارم اما هر طور که آقای دایی صلاح  بدانند آنطور بازی می‌کنم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی نیم فصل برسد، گفت: الان دیگر همه چیز دست خودمان است و به نوعی سرنوشت قهرمانی دست ما است. ما اگر استقلال خوزستان را شکست دهیم می‌توانیم به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنیم و با خوبی و خوشی به تعطیلات برویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم اظهار داشت: خط دفاعی ما واقعاً فراتر از انتظار ظاهر شده است. سیدجلال حسینی، بنگر و نورمحمدی هر 3 این فصل عالی کار کرده‌اند و فکر می‌کنم امسال یک سال رویایی برای خط دفاعی پرسپولیس باشد، البته اگر مدافعان‌مان را چشم نزنیم! خوشبختانه تا اینجای کار هیچ اشتباهی از سوی مدافعان پرسپولیس رخ نداده که خود این مسئله می‌تواند یکی از عوامل موفقیت ما باشد. در فوتبال اگر تیمی گل نخورد می‌تواند به گل دست پیدا کند.

کفشگری در پاسخ به این سوال که آیا این فصل مشکل مالی داشتی یا خیر، تاکید کرد: آقای شیرینی گفته که در چند روز آینده پول بچه‌ها داده می‌شود و منتظریم این وعده عملی شود. همه ما می‌دانیم که باشگاه مشکل مالی دارد و به همین خاطر صبر می‌کنیم. واقعاً حیف است به خاطر پول جو تیم را خراب کنیم. خیلی‌ها از بیرون می‌خواهند به پرسپولیس ضربه‌ بزنند و دیگر خود ما نباید این کار را انجام دهیم. حل مشکلات مالی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)