پرسپولیس نیوز : مهرداد کفشگری بازیکن تازه وارد پرسپولیس پس از امضای قرارداد با این تیم با واکنش های منفی برخی اهالی فوتبال مواجه شد. دیروز دقایقی با این بازیکن همکلام شدیم:

حالا که پرسپولیسی شدی چه احساسی داری؟

خیلی شرایطم خوب است و با روحیه بالا تمرین می کنم. این که بیایی در پرسپولیس بازی کنی و البته علی دایی تو را به این تیم بیاورد آرزوی هر بازیکنی است. به خصوص من که از کودکی عاشق پرسپولیس بودم.

 

متولد چه سالی هستی؟

سال 1366 و حضورم در پرسپولیس به عنوان سهمیه بزرگسال و لیگ برتری است.

 

فصل گذشته چند بار در ترکیب راه آهن قرار داشتی؟

در 29 بازی حضور داشتم و در 3 بازی آخر فصل مصدوم بودم وگرنه باز هم در ترکیب قرار می گرفتم. به نظر خودم فصل گذشته در راه آهن شرایط خیلی خوبی داشتم و پیشرفت زیادی کردم ، اگر غیر از این بود که به پرسپولیس نمی رسیدم. علی دایی هم حسابی هوای من را داشت تا به نتیجه دلخواهم برسم.

 

تو را برای حضور در چه پستی به پرسپولیس آورده اند و قرار است جای چه بازیکنی بازی کنی؟

علی دایی دوست دارد من در پست هافبک دفاعی بازی کنم و فصل گذشته هم مدام از من در این پست استفاده می کرد چون اعتقاد دارد من دوندگی زیادی دارم و قدرت بدنی بالایی هم در بازی ام وجود دارد ، همچنین می توانم با پاس هایم برای تیم بازیسازی کنم. البته فصل قبل میثم نقی زاده و عادل کلاه کج در این پست بازی می کردند که بازیکنان خوبی هم هستند اما تشخیص دایی این است که در فصل جاری من در پست هافبک دفاعی کنار رضا حقیقی بازی کنم.

 

گفته می شود تو می توانی در پست دفاع چپ بازی کنی؟

نه اصلا ؛ تا به حال در پست دفاع چپ بازی نکرده ام.

 

به نظر تو که یکی از تازه وارد های پرسپولیس هستی ، این باشگاه در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری کرده؟

تا به حال که مهره قابل توجهی جذب نکرده است ! فقط من و میثم حسینی سهمیه لیگ برتری هستیم و هنوز 4 بازیکن دیگر باقی است. البته میلاد غریبی هم بازیکن خوبی است و کنار هم می توانیم به پرسپولیس کمک کنیم اما هنوز باید نفرات دیگری جذب شوند.

 

تو لهجه مازندرانی داری ، رویانیان به این دلیل با تو قرارداد بست؟!

نه به خدا ! رویانیان اصلا مرا نمی شناخت و دایی درخواست جذب من را داد. ضمن اینکه من بچه قائمشهر هستم و رویانیان اهل نوشهر است ، وقتی برای امضای قرارداد به دفتر او رفتم مرا شناخت و به شجاع خلیل زاده که آنجا بود من را معرفی کرد.

 

از اردوی اردبیل چه خبر؟ خوش می گذرد؟

اردوی خیلی خوبی است ، آب و هوا عالی شده و امکانات خوبی هم داریم. انشالله با آمادگی کامل از این اردو برمی گردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)