پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی نیم فصل خیلی از نظر روحی به تیم ما در نیم فصل دوم کمک می کند.

مهرداد کفشگری درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس خوش شانس بوده که در جام حذفی با لیگ یکی ها بازی می کند، اظهار داشت: من اصلا این مساله را قبول ندارم. در جام حذفی بازی با تیم های لیگ یکی یا لیگ برتری فرقی ندارد. لیگ یکی ها هم انگیزه خودشان را دارند. در همین بازی با الوند همدان دیدید که این تیم در مقاطعی از بازی واقعا ما را اذیت کرد و چه بسا اگر بازی در همدان انجام می شد، به مشکل می خوردیم. به نظر من اصلا فرقی ندارد که در جام حذفی مقابل لیگ یکی ها بازی کنید یا تیم های لیگ برتری.

وی ادامه داد: ما 4 پیروزی شت سر هم کسب کرده ایم و شرایط تیم بسیار مطلوب است. خوشبختانه روند رو به رشدی را در پیش گرفته ایم و می خواهیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. هدف تمام اعضای تیم این است که هر دو جام حذفی و لیگ برتر را بدست آوریم اما شک ندارم حداقل یک جام خواهیم گرفت.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با استقلال خوزستان تاکید کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد و در کل تیم بسیار خوبی است اما ما مدعی قهرمانی در نیم فصل هستیم و باید این تیم را شکست دهیم. کارمان دشوار است اما باید بتوانیم یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم. قهرمانی نیم فصل خیلی از نظر روحی به تیم ما در نیم فصل دوم کمک می کند.

کفشگری در پایان درباره احتمال جدایی رضا حقیقی از پرسپولیس افزود: رضا بازیکن فوق العاده است. او همین حالا یکی از بهترین هافبک های دفاعی ایران است و فکر نمی کنم از تیم ما جدا شود. او می تواند به پرسپولیس کمک کند و امیدوارم در پرسپولیس بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)