پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ثابت می کنیم که این باخت فقط به دلیل اشتباه داوری بوده نه چیز دیگری.

مهرداد کفشگری اظهارداشت: با اینکه چند روز از بازی پرسپولیس و سپاهان گذشته اما هنوز حاشیه های این بازی فروکش نکرده است. ما این بازی را فقط و فقط به اشتباه محسن قهرمانی باختیم و  همین. ما مقصر باخت نبودیم و تنها مقصر باخت قهرمانی بود. ما در این دیدار به چیزی جز برد فکر نمی کردیم و حتی در نیمه دوم هم دایی گفت که باید بازی را ببریم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که در زمین حریف 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم و یک گل هم عقب باشیم. خود من که در نیمه اول شوکه بودم و اصلا نمی فهمیدم دارم در زمین چکار می کنم. فکر می کنم اکثر بچه ها هم مثل من همین حالت را داشتند و همه شوکه بودند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و متاسفانه همه چیز تقصیر قهرمانی بود.

کفشگری افزود: دایی و مسئولان باشگاه حق دارند هر حرفی بزنند. ما واقعا ضربه خوردیم. جو اصفهان به اندازه کافی سنگین هست چه برسد به اینکه 10 نفره و یک گل هم عقب باشیم.

وی درخصوص اینکه از عملکرد خود راضی بود یا نه؟ گفت: گفتم که در نیمه اول شوکه بودم اما در نیمه دوم با اینکه در میانه میدان تنها بودم اما سعی کردم همه تلاشم را انجام دهم و فکر می کنم دایی هم از من راضی بود.

هافبک پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما بعد از این باخت مظلومانه انگیزه بیشتری پیدا کرده ایم و منسجم شده ایم. ثابت می کنیم که این باخت فقط به دلیل اشتباه داوری بوده نه چیز دیگری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)