پرسپولیس نیوز : بازیکن پرسپولیس می گوید ذات فوتبالش درگیرشونده است و صددرصد به فوتبال برمی‌گردد.

مهرداد کفشگری هافبک پرسپولیس بعد از امید عالیشاه دومین بازیکن سرخپوشان خواهد بود که به زودی در تمرینات گروهی حضور پیدا خواهد کرد.

 

*حضورت در تمرینات گروهی کمی طولانی نشده؟

ذات فوتبال من درگیرشونده است، به همین دلیل نمی‌توانم ریسک حضور در تمرین گروهی در شرایطی که بدنم صددرصد آماده نیست را بپذیرم. بنابراین درصددم با آمادگی کامل برگردم و ان شاءا… به زودی در تمرینات گروهی هم شرکت خواهم کرد.

*آمادگی بدنی‌ات در چه وضعیتی قرار دارد؟

فعلاً در آمادگی 60، 70 درصدی هستم و ان‌شاءا… به زودی آمادگی صددرصدی را به دست خواهم آورد.

*شرایط تیم‌تان چگونه است؟

تمرینات خوبی انجام دادیم و مسلماً با بازگشت ملی‌پوشان‌مان در اردوی مازندران شرایط بسیار خوب خواهد شد و تیم ما به شکل کامل برای موفقیت بعد از تعطیلات به بهترین شکل آماده خواهد شد ضمن آن که ما اردوی ارمنستان را هم بعد از اردوی مازندران داریم که به سود ما خواهد بود.

*اردو و انجام بازی‌های تدارکاتی در شمال و ارمنستان برای پرسپولیس خلأ حضور نداشتن در مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان آسیا را پر خواهد کرد؟

اردوی شمال ما مطمئناً با هدف آمادگی و انجام بازی قابل قبول مقابل داماش برگزار خواهد شد. شرایط آب و هوایی خوب شمال حتماً ما را به آمادگی خوبی برای بازی با داماش در رشت می‌رساند. از سوی دیگر بازی در زمین چمن مصنوعی در اردوی شمال قطعاً ما را به آمادگی خوب خواهد رساند تا به هیچ‌وجه دغدغه‌ای برای بازی با داماش در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی نداشته باشیم.

*به نظر روحیه بازیکنان پرسپولیس با پاداش 1.5 میلیون تومانی بهتر شده.

مشکل ما با این مسائل و پاداش‌ها حل نمی‌شود و در این شرایط هم بازیکنان ما مشکلات مالی و همه چیز را فراموش کرده‌اند و فکرشان فقط موفقیت در 3 بازی پیش‌رو خواهد بود تا در آن بازی‌ها بهترین نتایج را بگیرند و ان‌شاءا… با قهرمانی و موفقیت در لیگ نتایج خوبی برای هواداران و خودشان کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)