پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که مشکلی بین او و پیام صادقیان وجود ندارد.

مهرداد کفشگری در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در دوران بدنسازی هستیم و حدود 70 درصد آمادگی داریم. ای کاش بازی‌های لیگ با همان برنامه قبلی (14 و 15 بهمن) برگزار شود تا تمام تیم‌ها بتوانند دوران بدنسازی را پشت سر بگذارند و به شرایط مسابقه برسند.

وی ادامه داد: به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده و ما در این تعطیلی تمرینات خوبی انجام دادیم. خوشبختانه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و همین مسئله می‌تواند به تیم ما در نیم فصل دوم کمک کند. موفقیت در حرف زدن نیست اما انگیزه بالا باعث می‌شود در عمل هم ثابت کنیم که وضعیت خوبی داریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا گفت: در بازی عراق با اینکه تیم ملی 10 نفره بازی می‌کرد اما بازیکنان نمایش خوبی داشتند و با توجه به اینکه تیم ما 10 نفره شد اما توانستیم 2 بار به بازی برگردیم و نتیجه را در 120 دقیقه مساوی کنیم و در ضربات پنالتی شانس با ایران یار نبود.

کفشگری درباره اینکه تیم ملی لیاقت این را داشت که به جمع 4 تیم برتر جام ملت‌های آسیا برسد، خاطرنشان کرد: صددرصد همینطور است. ما در این دوره تیم منسجمی داشتیم و به نظر من لیاقت قهرمانی را در آسیا را هم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی عنوان کرد: کی‌روش در این مدت و مخصوصا در جام ملت‌های آسیا دست به جوانگرایی زده و 5-6 بازیکن جوان را به تیم ملی اضافه کرده که همین موضوع می‌تواند به تیم ما کمک کند. به نظر من کی‌روش به فوتبال ایران چیزهایی زیادی اضافه کرده و تغییرات مثبتی انجام داده است.

کفشگری درباره درگیری هفته گذشته‌اش با پیام صادقیان در بازی دوستانه پرسپولیس و شهرداری تبریز گفت: واقعا اتفاق خاصی رخ نداد، وقتی داور اعلام پنالتی کرد من خواستم پشت توپ بروم اما صادقیان این کار را کرد و مشکلی هم پیش نیامد. فکر می‌کنم این اتفاق زیادی بزرگ شد چون واقعا مشکل خاصی نبود.

وی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند حواشی پرسپولیس زیاد است و این مسئله به سرخپوشان ضربه می‌زند، اظهار داشت: واقعا چنین چیزی نیست. تیم ما حاشیه ندارد و رفاقت در آن حرف اول را می‌زند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم در نیم‌فصل دوم و در ادامه لیگ به پرسپولیس کمک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)