پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با بنیادکار فقط به پیروز شدن فکر می‌کنیم و انرژی که هواداران از روی سکوها به بازیکنان منتقل می‌کنند، تعیین کننده است و امیدواریم در این بازی هم سکوها را پر از تماشاگر ببینیم و هواداران باور کنند که نقش بسیار مهمی دارند.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به عنوان بازیکن باید آنچه کادر فنی می‌خواهد را انجام بدهم و در هر پستی که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم و تلاش خواهم کرد بهترین کیفیتی که در توان دارم را انجام بدهم.

وی که عملکردش در دفاع چپ مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است، درباره ادامه حضور در این پست ادامه داد: این بستگی به نظر سرمربی دارد که کجا و به چه شکل بازی کنم. اگر بخواهند، مشکلی ندارم. البته باید بگویم ما در این پست مهره‌های خوبی داریم. پست اصلی من هافبک دفاعی است اما بسته به نیاز تیم در جای دیگر هم اگر لازم باشد بازی می‌کنم.

کفشگری درباره اینکه با توجه به محرومیت نورمحمدی در بازی با گسترش و در صورت نرسیدن بنگر به شرایط بازی، به دفاع آخر خواهد رفت یا نه، خاطرنشان کرد: الان تمرکز همه تیم روی بازی با بنیادکار است و برای آن بازی هنوز هیچ چیز اعلام نشده است. اگر لازم تشخیص داده شود، در این پست هم بازی خواهم کرد و اینکه در بازی با بنیادکار شرایط من چگونه خواهد بود آن هم هنوز معلوم نیست اما آنچه مشخص است، اینکه ما باید این بازی را ببریم.

هافبک و مدافع سرخپوشان درباره اینکه احتمال صعود با نتیجه تساوی ممکن است تیم را دچار دوگانگی کند، تصریح کرد: ما اینطور فکر می‌کنیم که با تساوی ممکن است نتوانیم صعود کنیم. عقل حکم می‌کند که تمام فکر و انرژی خودمان را روی پیروز شدن متمرکز کنیم. قطعا بنیادکار هم که شانس ندارد، بی انگیزه نیست چون آنها بدون فشار و استرس برای اعاده اعتبارشان بازی می‌کنند و به همین دلیل باید با تمرکز و انرژی بالا بازی کنیم و هر طور شده به پیروزی برسیم، بویژه که دو رقیب ما برای صعود از گروه به مصاف یکدیگر می‌روند و ما نمی‌توانیم هیچ چیز را به اما و اگر واگذار کنیم.

وی در پایان افزود: در این بازی حضور هواداران مثل همیشه بسیار تعیین کننده خواهد بود. حضور پر تعداد آنها واقعا به ما کمک زیادی خواهد کرد و روی حریف هم تاثیر می‌گذارد. در بازی با النصر نشان دادیم که چه تماشاگران پرشوری داریم و حالا باید این را به ازبکستانی‌ها هم نشان بدهیم. انرژی و روحیه‌ای که از روی سکوها به زمین منتقل می‌شود واقعا می‌تواند جریان بازی را عوض کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)