پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس فولاد خوزستان را یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی می‌داند اما معتقد است سرخپوشان باید از سد این تیم بگذرند.

مهرداد کفشگری در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، گفت: فولاد در 6 بازی اول خود بسیار خوب نتیجه گرفته و نشان داده که جزو مدعیان قهرمانی است اما با تمام این اوصاف ما چاره‌ای جز شکست فولاد نداریم تا با اعتمادبه‌نفس بالا به استقبال دربی برویم.

وی ضمن اشاره به این مسئله که به احتمال زیاد مقابل فولاد بازی خواهد کرد، اظهار داشت: در هفته گذشته تمام فکر و ذکر ما شکست دادن فولاد بوده تا بعد از آن بتوانیم استقلال را هم در دربی شکست دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند فاصله ایجاد شده با صدر جدول را جبران کند، عنوان کرد: فاصله ما تا صدر جدول زیاد نیست و می‌توانیم با یکی، 2 برد این فاصله را جبران کنیم، فقط باید در بازی‌های خارج از خانه هم امتیازات را به صورت کامل جمع‌آوری کنیم.

کفشگری ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم در بازی مقابل سایپا و نفت خوب ظاهر شویم و 6 امتیاز را از دست دادیم. برای تیمی چون پرسپولیس 2 باخت در 6 مسابقه اصلاً خوب نیست و واقعاً سخت است.

وی درباره مصاحبه‌‌ای که بهروز رهبری‌فرد علیه او و قاسم دهنوی انجام داده است، گفت: واقعاً مشکل پرسپولیس فامیلی من یا چهره قاسم دهنوی است؟ آقای رهبری‌فرد که می‌گوید این فصل فقط یک نیمه از بازی‌های پرسپولیس را دیده چطور متوجه شده که اوضاع تیم چطور است؟ من خدایی نکرده نمی‌خواهم جواب کسی را بدهم اما هستند پیشکسوتان بزرگواری که بعد از برد از ما انتقاد می‌کنند اما وقتی شکست می‌خوریم حرفی نمی‌زنند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: من به فامیلی خودم افتخار می‌کنم و دوست ندارم به حاشیه بروم. وقتی بحث فنی باشد جواب کسی را نمی‌دهم اما زمانی که درباره فامیلی من صحبت می‌شود نمی‌دانم باید چه بگویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)