پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس از وزیر ورزش و جوانان خواست به مشکلات این باشگاه رسیدگی کند.

مهرداد کفشگری ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت:‌ 2 تیم بازی خوبی را ارائه کردند. این بازی محک خوبی برای ما قبل از دیدار با داماش بود تا نقاط ضعف و قوت‌مان را برای کادر فنی مشخص کند. در ضمن فکر می‌کنم مساوی نتیجه‌ای عادلانه برای دیدار دوستانه پرسپولیس – نفت بود.

هافبک پرسپولیس در ادامه با گلایه از مشکلات مالی تیمش افزود: از وزیر ورزش می‌خواهم هرچه زودتر به داد پرسپولیس برسد و ما را از بحران مالی خارج کند، چون وضعیت مالی بازیکنان در ایام نوروز بسیار نامساعد است. واقعاً حیف است پرطرفدارترین تیم ایران در سالی که شانس قهرمانی پیدا کرده، آن را با مشکلات مالی از دست بدهد و میلیون‌ها هوادار این تیم ناراحت و آزرده خاطر شوند.

وی همچنین به اهمیت دیدارهای پیش روی تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلاتی که با آنها دست به گریبان هستیم ما در حال حاضر چاره‌ای جز مدارا نداریم و به عبارتی فعلاً می‌سوزیم و می‌سازیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

کفشگری در مورد درگیری فیزیکی 2 بازیکن پرسپولیس در جریان دیدار دوستانه با نفت تهران خاطر نشان کرد: بازی بدی را مقابل نفت انجام ندادیم اما پس از درگیری 2 هم‌تیمی‌مان، همه شوکه شدیم و در 20 تا 25 دقیقه آخر بازی در شوک بودیم. درگیری فیزیکی کار بدی بود که انجام شد و بدون شک مسئولان باشگاه بهترین تصمیم را در مورد این اتفاق اتخاذ خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)