پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال صبا گفت: معاوضه من با مهدی طارمی یا هادی نوروزی غیرمعقول است البته همه چیز بستگی به باشگاه پرسپولیس دارد.

ایوب کلانتری ، در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به دنبال جذب اوست و مهدی تارتار برای جدایی او جذب مهدی طارمی یا هادی نوروزی را شرط گذاشته است، تصریح کرد: فکر کنم این موضوع غیر معقولانه باشد که پرسپولیس بازیکن خوب خود را بدهد. البته باید ببینیم که آنها روی من چقدر حساب باز کرده‌اند. همه چیز بستگی به آنها دارد. اگر مدیر باشگاه به توافق برسد این اتفاق امکان دارد که رخ بدهد.

وی در مورد اینکه آیا برای جدایی صحبت کرده است یا خیر، تصریح کرد: به هر حال من با صبا قرارداد دارم اما سعی می‌کنم همیشه در جایی بازی کنم که رشد و پیشرفتم بیشتر باشد. اگر پرسپولیس من را بخواهد باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود. بازی کردن در تیم‌های استقلال و پرسپولیس فرق می‌کند و باید ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

بازیکن صبا در خصوص اینکه حضور در تیم‌های سرخابی احتمال حاشیه‌ رفتن بازیکنان را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: من هر جا که بازی کردم تلاش کردم موثر واقع بشوم. سال قبل در فولاد شرایط تقریبا بدی داشتم اما امسال احیا شدم و سعی هم می‌کنم که پیشرفت بیشتری داشته باشم. اینکه بازیکن به حاشیه برود یا نه به خودش بستگی دارد. من در 5-4 تیمی که بازی کرده‌ام همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

کلانتری در مورد عدم دعوت شدنش به تیم ملی، یادآور شد: من باید همیشه خوب باشم. نه تنها برای تیم ملی بلکه برای باشگاه خودم هم باید از نظر فنی خوب باشم. معتقدم حداقل باید به یک اردوی تیم ملی دعوت می شدم. شما هافبک‌های نفوذی تیم‌های مختلف را ببینید چهره موفق کم است. البته چند تیم بازیکنان بزرگ دارند اما من هم می‌توانستم در یک اردو حاضر شوم. به هر حال باید همیشه خوب باشم تا سرمربی تیم ملی را مجاب کنم که مرا دعوت کند.

وی ادامه داد:‌ ما در این فصل بدشانس هم بودیم. تیم‌های شهرستانی زمانی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند بیشتر دیده می‌شوند. در دیدار ما مقابل استقلال متأسفانه به علت بحث پخش زنده تلویزیونی بازی‌ ما دیده نشد. من یکی از بهترین بازی‌های خود را در طول دوران ورزشی‌ام مقابل استقلال انجام دادم و گلی هم که به ثمر رساندم به گفته بسیاری از افراد یکی از قشنگ‌ترین گل‌های لیگ بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)