بازیکن جوان صبای قم گفت که در نیم‌فصل از پرسپولیس پیشتهاد داشت ولی با مخالفت مسئولان صبا مواجه شده است.

ایوب کلانتری در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره بازی روز شنبه تیمش با سپاهان گفت: سپاهان یکی از تیم‌های پر مهره و بالانشین جدول بود و بازیکنان ارزشمندی را در ترکیب تیمش داشت. طبق برنامه‌های تارتار بازی کردیم و توانستیم مقابل این تیم به برتری برسیم.

بازیکن صبای قم با اظهار این که گل اول بازی به نام او ثبت شد، ادامه داد: البته فرقی نمی کند گل به نام چه کسی ثبت شود و مهم برتری در این دیدار بود. از عملکرد در این دیدار راضی هستم. با توجه به این که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌ام و از شرایط ایده‌آل نیم فصل اول فاصله دارم خوب بازی کردم.

وی همچنین افزود: در نیم فصل اول خوب بازی کردم و گل‌های خوبی را هم به ثمر رساندم اما به دلیل مصدومیت دو ماه غایب بودم. در بازگشت دو بازی اول را خوب نبودم اما رفته‌رفته آماده می‌شوم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا بودن در میانه جدول باعث نشده است که از انگیزه‌شان کاسته شود، اظهار کرد: نه، این طور نیست که این شرایط باعث شکست‌های اخیر ما شده باشد. هیچ بازیکنی دوست ندارد که تحت هیچ شرایطی بازنده باشد. در نیم فصل اول طوری نتیجه گرفتیم که الان خطر سقوط ما را تهدید نمی کند و در نیم فصل دوم هم تلاش می‌کنیم در بالای جدول بمانیم.

مهاجم صبای قم در ارزیابی کیفیت فنی فصل جاری با فصل گذشته گفت: در دوران حضورم در فولاد خوزستان در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردم و طبق دستورات مربی با دوندگی بسیار و جنگنده ظاهر می شدم. اما در صبا نوک حمله یا در فاز هجومی تیم هستم که بازی‌ام به چشم ‌آید. هر کجا که مربی بگوید در آن پست بازی می کنم.

کلانتری درباره پیشنهادهایی که در نیم فصل به او شده بود، اضافه کرد: در نیم فصل چند پیشنهاد شده بود که مهم‌ترینشان پیشنهاد پرسپولیس بود که باشگاه با آن مخالفت کرد. در نیم فصل دوم تلاشم را می‌کنم که بهتر ظاهر شوم که فصل بعد به تیم بهتری بروم.

بازیکن جوان صبای قم در رابطه با حضور بازیکنانی مانند شکوری و بادامکی در این تیم گفت: این بازیکنان بار تجربی تیم را بالا می برند و مکمل بازیکنان جوان تیم می شوند. این دو بازیکن در طول فصل راهنمایی لازم را به جوان‌ترها می‌دهند.

وی همچنین درباره بازی در تیم ملی ادامه داد: آرزوی هر فوتبالیستی است که در تیم ملی بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در نیم فصل اول جزو یازده بازیکن برتر لیگ بودم و خدا را شکر خوب ظاهر شدم و تلاش می کنم به تیم ملی برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)