پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: بزرگترین دغدغه باشگاه پرسپولیس رقم سنگین درخواستی ژوزه است.

حسین کلانی درباره جلسه امروزش در باشگاه پرسپولیس با علی اکبر طاهری   اظهار داشت: مدت ها بود که در ایران حضور نداشتم و پس از بازگشت نیز فرصتی نشده بود تا با  طاهری دیدار کنم. از باشگاه خود طاهری تماس گرفت و گفت پروین و  کاشانی اینجا  حضور دارند و شما هم بیایید که من نیز دیدم بهترین فرصت است تا این عزیزان را ملاقات کنم.

وی درباره محتوای جلسه امروز گفت: اول از همه خاطرات گذشته را مرور کردیم و البته وقتی از دغدغه های باشگاه به دلیل مشکلات مالی ناشی از مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی مطلع شدیم ما نیز ناراحت شدیم. رقم درخواستی  مانوئل ژوزه رقم بسیار بزرگی است و اگر باشگاه نتواند با او کنار بیاید 6 امتیاز از تیم کم می شود. آقای طاهری در تلاش است تا با خود این مربی دیداری داشته باشد اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به او پستی پیشنهاد شده است گفت: از آنجایی که حضور من در ایران استمرار ندارد به آن صورت نمی توانم کمک کنم. ضمنا به نظرم بهتر است کارها را به جوان ها بسپارند. گاهی هم اگر مشورتی خواستند ما می توانیم کمک کنیم. بنده نه ارتباطات آنچنانی داشتم و نه پول آنچنانی .

کلانی در پاسخ به این سوال که آیا در نشست امروز درباره رامین رضاییان نیز بحثی شد، بیان داشت: فکر می کنم قبل از حضور من دوستان در این باره صحبت  کرده بودند. وقتی من رسیدم چون کمی دیرتر به باشگاه رسیدم فقط متوجه شدم که باشگاه به این بازیکن پیشنهاد داده بود تا قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی به تیم دیگری برود اما چون او واژه قرضی را جور دیگری برداشت کرده بود ناراحت شده و حاضر به ادامه همکاری با باشگاه نشده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)