پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می‌کنم هستند کسانی که می‌خواهند پرسپولیس و استقلال موفق نشوند و در کار این تیم‌ها اخلال به وجود می‌آورند.

حسین کلانی در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: واقعاً احساس می‌کنم هستند کسانی که می‌خواهند پرسپولیس و استقلال موفق نشوند و در کار این تیم‌ها اخلال به وجود می‌آورند. آقایانی که در کمیته انضباطی و کمیته استیناف هستند چه کار می‌کنند؟ آنها چه افرادی هستند؟ من این کمیته قضایی فدراسیون فوتبال را واجد شرایط نمی‌دانم.

ادامه داد: ممکن است دوستانی که در کمیته انضباطی و استیناف حضور دارند وکلا و یا قضات خوبی باشند اما از مسائل فوتبال سر در نمی‌آورند و محیط ورزشی را نمی‌شناسند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل فنی بازی این تیم و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هم ذوب‌آهن تیم خوبی بود و هم پرسپولیس بازی خوبی انجام داد اما بازیکنان ما استرس داشتند و این مسئله کاملاً مشهود بود. مورد دیگری که وجود داشت این بود که کادر فنی برای تعویض کردن دستش بسته بود. متأسفانه در این مدت یا بازیکنان پرسپولیس مصدوم بودند یا محروم.

کلانی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در دقایق پایانی به راحتی گل می‌خورد عنوان کرد: مسئله روحی و روانی باعث می‌شود این اتفاق رخ دهد. شاید هم بازیکنان تصور می‌کنند بازی تمام شده و نتیجه مطلوب را گرفته‌اند که در دقایق پایانی به راحتی دروازه تیم باز می‌شود.

وی در پایان گفت: رکن قضایی فدراسیون فوتبال هرکاری که می‌خواهد انجام می‌دهد و مرجعی هم نیست که بخواهد در این خصوص ورود کند. آقایان فقط بلد هستند بازیکن و تیم را توبیخ کنند بدون اینکه بدانند در زمین چه اتفاقی رخ داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)