پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان نباید اعتصاب می کردند و کسی نمی تواند این حرکت را توجیه کند.

حسین کلانی درباره اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: وقتی مشکلات مالی سراغ تیم بزرگی چون پرسپولیس می رود و سبب می شود آنها نتوانند به تعهدات مالی خود عمل کنند چنین موضوعاتی پیش می آید. اشکال از پایه است. باشگاه پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند و برای تهیه بودجه مشکلاتی دارند. اما برخی تیم های دیگر که وابسته به دولت هستند چنین مسایلی را ندارند. این موضوع کلیدی است ما باید بپذیریم که استقلال و پرسپولیس ستون های فوتبال ایران هستند و اگر از بین بروند فوتبال ما نابود می شود.  نمی خواهم بدبینانه به ماجرا نگاه کنم اما احساس می کنم عده ای دوست دارند استقلال و پرسپولیس نابود شوند و برایشان هم مهم نیست مردم و طرفداران چه تاثیرات روحی و روانی از این اتفاق بگیرند.

وی در ادامه افزود: من اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس را تایید نمی کنم و این کار آنها هرگز قابل توجیه نیست و نشان می دهد که ما مانیفست حرفه ای مان در باشگاه ها غلط است خودمان تماشاگران را با موضوعات بیهوده گمراه می  کنیم و به آنها حقایق را نمی گوییم. من نمی خواهم بازیکنان را از اشتباه مبرا بدانم اما بازیکن پرسپولیس برای زندگی اش برنامه دارد و روی قولی که باشگاه به او داده حساب کرده است. لذا باید این موضوعات در نظر گرفته شود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه بیان داشت: شاید کسی به عنوان مربی به این بازیکنان نگفته که چه زمانی چه تصمیمی درست  است اما روی هم رفته اشکال بیشتر از ما بزرگ ترها و مدیران  است.

کلانی درباره بحث دیدار توهمی 8برصفر تاج و همایون که این روزها باز هم مطرح شده است گفت: من نمی دانم منظور از این حرف ها چیست و این بازی 8برصفر از کجا آمده است. بنده تیمی به نام همایون را به یاد ندارم و در این تیم بازی نکرده ام. من در تیم هایی چون شاهین، پیکان، پرسپولیس تیم تهران، تیم ملی و تیم ارتش بازی کردم و در تیمی به نام همایون نبودم. جالب است چند روز پیش جایی خواندم که آقای درخشان گفته بود ما در یک بازی دوستانه فلان نتیجه را گرفته ایم. آخر من نمی دانم بازی دوستانه چه ربطی به بازی رسمی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)