پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید قرار است امروز از درآمدهای سازمان لیگ مبلغی به باشگاه پرسپولیس داده شود.

حسین کلانی ، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش‌های اعضای هیات مدیره روال عادی باشگاه طی می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. منتقمی به طور کامل بر امور تسلط دارد و کارهای اداری را انجام می‌دهد. او حتی در زمان حضور سیاسی هم کارهای اداری باشگاه را انجام می‌داد.

وی افزود: ان‌شاءالله ظرف یکی، دو روز آینده مشکلات مدیرعامل باشگاه هم حل می‌شود و به باشگاه برمی‌گردد. امروز هم قرار است با هماهنگی‌های انجام شده خوردبین و حسینی به عنوان نمایندگان باشگاه به مالزی بروند تا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

او درباره مشکلات مالی باشگاه هم گفت: به هر حال مشکلات مالی وجود دارد اما با صحبت‌هایی که با سازمان لیگ انجام داده‌ایم قرار است امروز مبلغی از درآمد باشگاه از طریق سازمان لیگ به دستمان برسد تا هزینه‌های جاری باشگاه را پرداخت کنیم. مطمئن باشید ظرف یکی، دو روز آینده مشکل سیاسی هم حل می‌شود و به باشگاه برمی‌گردد.

کلانی در ادامه درباره نتایج پرسپولیس هم گفت: تیم ما واقعا خوب و تماشاگرپسند بازی می‌کند اما نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد. گاهی اوقات در دقایق آخر بازی گلی به ثمر می‌رسد و نتیجه‌ بازی برمی‌گردد. هواداران همه چیز را می‌بینند. تیم ما با وجود کمبود بازیکن این چنین بازی می‌کند. ان‌شاءالله در نیم فصل تیم مان را تقویت می‌کنیم تا با قدرت هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شویم.

او در ادامه درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان هم گفت: معتقدم برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو خواهد شد. می‌رویم که در تمام بازی‌ها پیروز میدان باشیم و بهترین نتایج را بگیریم. در گذشته هم چنین بوده و خوشحال هستم که در حال حاضر بازیکنانمان چنین روحیه‌ای دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)