پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که بالاتر نشسته اند خودشان حساب همه جا را کرده اند و با تامل تصمیم گیری می کنند اما فقط امیدوارم اتفاقی نیفتاد که همه چیز دیر شود و کار از کار بگذرد.

حسین کلانی در خصوص اینکه آیا مشکل گذرنامه اش حل شد یا نه اظهار داشت: بله، موضوع مهمی نبود. اشکال از خود من بود زیرا پاسپورتم منقضی شده بود و روز گذشته به فرودگاه مراجعه کردم و این مشکل حل شد و اتفاق خاصی هم نبود.

وی درباره اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس در این مدت خبری دارد یا خیر خاطرنشان کرد: تا الان هیچ خبری از باشگاه پرسپولیس ندارم. من چند ماه قبل از هیات مدیره استعفا کردم اما به خاطر اینکه رسانه ای نشود سکوت کردم اما در عین حال هم که استعفا کردم کسی هم نبوده استعفایم را بپذیرد و خودم هم نمی دانم عضو هیات مدیره هستم یا خیر.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان داشت: زمانی که هیات مدیره را تشکیل دادیم قرار شده بود یک برنامه ریزی منظم داشته باشیم اما به خاطر برخی مسائل نتوانستیم آن را اجرایی کنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به اینکه پرسپولیس در حال از دست دادن زمان است اعلام نشدن اسامی هیات مدیره آیا به ضرر باشگاه نیست، تصریح کرد: مطمئنا کسانی که بالاتر نشسته اند خودشان حساب همه جا را کرده اند و با تامل تصمیم گیری می کنند اما فقط امیدوارم اتفاقی نیفتاد که همه چیز دیر شود و کار از کار بگذرد.

کلانی درباره دادگاه دیروز حمیدرضا سیاسی عنوان کرد: خود من دیروز به عنوان شاهد به جلسه رفته بودم اما این دادگاه عقب افتاد و به همین دلیل قرار است در دادگاه بعدی که برای سیاسی اجرا می شود به عنوان شاهد حضور داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)