پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تمام هجمه‌های ایجاد شده بر علیه پرسپولیس به این خاطر است که این تیم ۴ سال پیاپی با قدرت، قهرمان بلامنازع ایران بوده است.

حسین کلانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد بسیار خوب ظاهر شدند. آنها توانستند شرایط روحی نامناسبی که بعد از دیدار‌های آسیایی و از دست دادن قهرمانی در تیم حاکم شده بود را پشت سر بگذارند.

وی افزود: بازیکنان جدید به مرور با کل تیم هماهنگ شده و روند صعودی خود را پیش گرفته‌اند. بازیکنان روز به روز بهتر شده و شرایط بهتری را به وجود خواهند آورد. امیدوارم کمبود‌ها و نقاط ضعف هرچه زود برطرف شود و ما باز هم شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اعتراضات کنعانی‌زادگان پس از اعلام پنالتی توسط داور عنوان کرد: داور در آن صحنه عمدا مرتکب اشتباه نشد. انسان ممکن است اشتباه کند و پس از آن هم عذرخواهی کرد ولی در آن لحظه خاص وقتی بازیکنی ایمان دارد که اشتباه نکرده است و خطایی رخ نداده احساسات بر او غلبه می‌کند و باعث بروز چنین رفتار‌هایی خواهد شد. شاید اگر این صحنه برای من به وجود می‌آمد بازیکنان را از ادامه بازی منصرف می‌کردم. امیدوارم با آمدن VAR تمام اشتباهات و سوء تفاهمات برطرف شود.

کلانی در واکنش به صحبت‌های مهدی هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس و فولاد گفت: پرسپولیس آنقدر قدرتمند و با صلابت است که نیازی به تبعیض و خاص بودن ندارد. بار‌ها شاهد بودیم حق پرسپولیس پایمال شده است و اگر کسی اعتراضی کند این اعتراض نابجا است. تمام هجمه‌های ایجاد شده علیه پرسپولیس به این خاطر است که این تیم ۴ سال پیاپی با قدرت و با وجود تمام مشکلات و کمبود‌ها قهرمان بلامنازع فوتبال ایران بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در وجود تمام انسان‌ها حسادت وجود دارد و ناخودآگاه در مقابل موفقیت‌های پرسپولیس این‌گونه صحبت‌ها مطرح می‌شود که به اعتقاد من اصلا نباید به این صحبت‌ها پرداخته شود. توقع طرفداران بسیار بالا است و این باعث ایجاد فشار و استرس روی بازیکنان می‌شود. ۴۰ درصد این تیم جوان شده است و باید به این تیم فرصت داده شود. به امید خدا امسال هم شاهد قهرمانی پرسپولیس خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)