پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نشست ما با آقای طاهری در خصوص تیم پرسپولیس نبود.

 حسین کلانی  در خصوص نشستی که امروز بین تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره نبود، بلکه من به اتفاق آقای کاشانی و طاهری نشستی را در خصوص صندوق پیشکسوتان داشتیم و در مورد تیم پرسپولیس صحبت خاصی نداشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد اعضای هیئت مدیره در این جلسه به حدنصاب نرسیده بود، نمی‌شود اسم این نشست را جلسه هیئت مدیره گذاشت ضمن اینکه در حال حاضر کارهای اجرایی در باشگاه پرسپولیس برعهده طاهری است و ایشان خیلی خوب برنامه‌ها را در باشگاه پیش می‌برد. انشاءالله با آمدن آقای سیاسی هیئت مدیره نیز تشکیل جلسه خواهد داد.

 

در هر حال جلسه مهمی نبود که بخواهیم در آن تصمیم‌گیری کنیم. ما اعضای هیأت مدیره به صورت تلفنی کارهایمان را انجام می‌دهیم اما همه فشارها روی طاهری است و امروز هم درباره یارگیری و مسائل جاری باشگاه صحبت کردیم.

وی افزود: همراه با کاشانی و طاهری صحبت‌هایی کردیم و قرار شد ادامه صحبت‌هایمان که درباره تصویب اساسنامه باشگاه پیشکسوتان را فردا ادامه دهیم که البته این جلسه با آن باشگاه پیشکسوتان هم بی‌ارتباط هست و هم بی‌ارتباط نیست.
 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا اعضای هیأت مدیره این باشگاه با یکدیگر تبادیل نظر دارند یا خیر، گفت: ما با سایر اعضای هیأت مدیره به صورت تلفنی در ارتباط هستیم. به طور مثال با مونسان که در کیش هست هم به صورت تلفنی در ارتباطیم اما بیشتر مسائل به حوزه فنی برمی‌گردد که در اختیار سرمربی است و ما هم در زمینه جذب بازیکنان با مشکلاتی روبرو شدیم و برخی از باشگاه‌ها با ما همکاری نکردند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سیاسی چه زمانی از زندان آزاد می‌شود، گفت: فکر می‌کنم در یکی دو روز آینده او از زندان بیرون بیاید! البته اطلاعات من هم در حد همین شنیده‌ها است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)