پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: به علت مشغله کاری که دارم نمی‌توانم تمام مدت در اختیار باشگاه باشم و در حد مشاوره به راه‌آهنی‌ها کمک می‌کنم.

حسین کلانی در خصوص پیشنهاد حضورش در باشگاه راه آهن اظهار داشت: به علت مشغله کاری‌ام زیاد در جریان این موضوع نیستم اما صحبت‌هایی صورت گرفته تا برای سازندگی و اهدافی که دنبال می‌کنند همکاری کنیم.
وی ادامه داد:‌به هر حال ما مواردی را در شاهین و پرسپولیس ابتدایی یاد گرفته‌ایم که متأسفانه نتوانسته‌ایم آنها را در پرسپولیس پیاده کنیم اما اگر بشود به باشگاه راه آهن کمک خواهم کرد. البته گرفتاری‌های زیادی دارم و نمی‌توانم تمام وقت در اختیار آنها باشم.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه سمتی قرار است در باشگاه راه‌آهن داشته باشد، گفت:من به علت اینکه دائم در سفر هستم و امکان دارد چند ماهی در ایران نباشم در همان حد مشاوره به مسئولان باشگاه کمک خواهم کرد. همانطور که در باشگاه پرسپولیس این کار را می‌کردم کاری به مسائل فنی و دیگر مسائل ندارم.
کلانی در مورد اینکه گفته می‌شود اخراجی‌های پرسپولیس در باشگاه راه آهن حاضر می‌شوند، گفت: اینگونه نیست اگر هر کسی که حتی به عنوان تدارکاتچی مدتی در پرسپولیس کار کرده هیچ کس نمی‌تواند به او بگوید که پرسپولیسی نیست. خانواده پرسپولیس آنقدر بزرگ است که در یک خانه نمی‌گنجد و باید در چند خانه فعالیت کند. اگر این مسئله برای اهداف سازندگی باشد حتما جواب خواهد داد. امیدوارم این افراد بتوانند به خوبی در کنار یکدیگر کار کنند زیرا حمید استیلی هم از جمله پرسپولیسی‌هایی است که هم با اخلاق است و هم از نظر فنی قابل قبول.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)