پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید حمید درخشان حق دارد درباره جدایی از پرسپولیس صحبت کند ولی نباید ناامید باشد.

حسین کلانی، درباره اظهارات وکیل حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود دیگر در فوتبال فعالیت نخواهد کرد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این صحبت سوء تفاهم شده بود. ما چند روزی است که با سیاسی ارتباطی نداریم و قطعا این گفته از زبان سیاسی نبوده است. من با وکیل سیاسی تماس گرفتم و او این صحبت را تکذیب کرد چون چند روزی است که سیاسی با هیچکس در ارتباط نبوده.

وی درباره حضورش در دادسرا به همراه بهروز منتقمی و اینکه گفته می‌شود آنها با قرار وثیقه از دادسرا خارج شده‌اند، تاکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد. من به همراه منتقمی به دادسرا رفتم. ابتدا منتقمی به سئوالات پاسخ داد. به خاطر سمت‌هایی که منتقمی در این مدت در پرسپولیس داشت، اطلاعاتش کامل و جامع بود و برای همین مدت زمان بیشتری در جلسه بود. بعد از منتقمی هم من به سئوالات پاسخ دادم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "آیا با این وضعیت از آمدن به پرسپولیس پشیمان نیست"؟ گفت: خیر، پیشمان نیستم. ما همیشه در خدمت پرسپولیس بوده‌ایم. نه تنها من، بلکه حتی افرادی که یک ساعت در پرسپولیس کار کرده‌اند، حاضرند به این تیم کمک کنند. ما بدون توقع و با کمال میل در خدمت پرسپولیس هستیم.

کلانی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه وضعیت باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده خواهد شد، اظهار کرد: اینها همه سوء تفاهماتی است که مراحل قانونی آن طی می‌شود. برای حضور پرسپولیس یا تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا دیگر نام یک تیم مطرح نیست بلکه نام ایران در میان است. حتی در جلسه‌ای که با استاندار تهران داشتیم وی نگفت فقط به پرسپولیس کمک می‌کنم. استاندار به ما گفت که در حد داشته‌هایش به تمام نمایندگان ایران کمک خواهد کرد.

وی درباره شرایط نامناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل، تاکید کرد: زمان که هست. وزارت ورزش هم در تلاش است تا مشکلات زودتر حل شود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم در فکر این هستند که اگر زمان کم بیاوریم، وقت نقل و انتقالات را تمدید کنند تا بتوانیم بازیکن بگیریم. البته اگر به مشکل بخوریم این اتفاق خواهد افتاد. هنوز چنین چیزی قطعی نشده است!

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهارت حمید درخشان مبنی بر جدایی از پرسپولیس در صورت تداوم این مشکلات، یادآور شد: به هر حال ایشان هم نظر خودشان را گفته‌اند و با من صحبتی نداشته است. درخشان به عنوان یک پرسپولیسی دلش برای این تیم می‌سوزد. او حق دارد ولی این دلیل نمی‌شود که نا امید باشیم. قطعا افق روشن است و ما به آینده امیدواریم.

کلانی با بیان اینکه هنوز فهرست بازیکنان مورد نظر درخشان به دستش نرسیده است، گفت: این چند روز که تعطیل بود. روز گذشته هم که ما در دادسرا بودیم. قرار است درخشان لیست بازیکنانش را به کمیته عالی فنی بدهد و سپس درباره بازیکنان تصمیم می‌گیریم.

وی درباره احتمال انتخاب یک سرپرست برای پرسپولیس به جای حمیدرضا سیاسی اظهار کرد: به امید خدا سیاسی این هفته سر کارش بر می‌گردد و مسائل حل خواهد شد. به هر حال خود وزارت ورزش در اینباره تصمیم گیری خواهد کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه گفته بود از این باشگاه جدا خواهد شد، گفت: من گفته بودم اگر مشکل سیاسی تا آخر این هفته برطرف نشود، به خاطر اینکه خللی در روند باشگاه محبوبم ایجاد نشود از هیات مدیره خواهم رفت تا افرادی که می‌توانند کمک کنند به باشگاه بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)