پرسپولیس نیوز : عضو جدید هیات مدیره باشگاه راه‌آهن می‌گوید با توجه به وجود افراد اخلاق‌گرایی مانند استیلی در راس باشگاه راه‌آهن بسیار دوست داشتم که با این گروه همکاری کنم.

حسین کلانی پس از انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه راه‌آهن  دراین‌باره اظهار کرد: علتی قبول این پیشنهاد این بود که باشگاه راه‌آهن یکی از قدیمی‌ترین و سازنده‌ترین باشگاه‌های فوتبال در ایران بوده است و هم اینک نیز افراد اخلاق‌مدار مانند استیلی که جزو الگوهای اخلاقی در ورزش ایران محسوب می‌شوند، شروع به کار کردند که این موضوع برای من بسیار مهم بود و دوست داشتم به فعالیت در این باشگاه پرسابقه بپردازم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یکی از مهم‌ترین اولویت‌های راه‌آهن را توجه ویژه به تیم‌های پایه و اخلاق‌گرایی دانست و افزود: با توجه به این که این باشگاه و تشکیلات آن متعلق به بخش خصوصی است، می‌توانیم مقداری از دین خودمان را به جوانان ایران ادا کنیم. موضوعی که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات در چند سال اخیر کمتر توانستیم موفق به انجام آن شویم. همچنین قصد داریم با توجه ویژه به تیم‌های پایه پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم بزرگسالان راه‌آهن داشته باشیم. اخلاق گرایی در میان بازیکنان و بحث‌های پهلوانی و رفتارهای نیکوی انسانی نیز که ما اعتقاد ویژه‌ای به آن داریم از جمله اولویت‌های مسئولان راه‌آهن خواهد بود که درصددیم این موضوعات را از تیم‌های پایه آغاز کنیم.

وی با اشاره به این که راه‌آهن در طول چند سال اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: با این همه راه‌آهن همواره به عنوان یک باشگاه سازنده در فوتبال ایران مطرح بوده است و حتی در دوران قبل از انقلاب افرادی مانند آقا مدد در این تیم با زحمت بسیار برای پرورش استعدادها کار کردند و توانستند افرادی مانند ابوطالب‌ها، معینی‌ها و … را به فوتبال ایران تقدیم کنند. ما هیچ‌گاه عمل خلافی را از بازیکنان راه‌آهن چه در داخل زمین و چه در بیرون از آن در طول فعالیت این باشگاه ندیدیم که این نشان‌ دهنده توجه ویژه به مباحث اخلاقی در این باشگاه ریشه‌دار است. همین موضوعات سبب شد استقبال ویژه‌ای از پیشنهاد مسئولان این باشگاه برای حضور در هیات مدیره راه‌آهن داشته باشم. امیدوارم بتوانم خدمات خوبی به این باشگاه داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)