پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم سیاسی اشتباه کرد که گفت خریدار باشگاه پرسپولیس است.

حسین کلانی در خصوص برگزاری جلسات هیئت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس بدون اطلاع قبلی، اظهار داشت: قرار نیست برگزاری این جلسات اطلاع رسانی شود چرا که در حال حاضر تصمیمات مهمی در این جلسات گرفته نمی‌شود و بیشتر اعضای هیئت‌مدیره دور هم می‌نشینند تا از احوال یکدیگر با خبر شده و در خصوص مسائل روز باشگاه نیز با هم صحبت‌ کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر توجه اهالی فوتبال به تیم ملی است و امیدوارم ایران در جام ملت‌ها با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کند. در این شرایط شاید خیلی برای فوتبالدوستان مهم نباشد در جلسات هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد. البته اگر بشود اسم دور هم نشستن 4 نفر از اعضا را جلسه هیئت‌مدیره گذاشت.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه در حال حاضر اخبار مهمی در این باشگاه وجود ندارد، تصریح کرد: تیم به امارات رفته و امور اجرایی باشگاه هم توسط طاهری انجام می‌شود. در کل کارهای باشگاه روی دوش نایب رئیس هیئت‌مدیره است و ما هم سعی می‌کنیم چند وقت یک بار دور هم نشسته و تصمیماتی که لازم باشد را اتخاذ کنیم. در پایان هر جلسه هم اگر لازم باشد سخنگوی باشگاه اطلاع رسانی خواهد کرد.

کلانی با تاکید بر اینکه تنها موضوع نگران کننده در باشگاه پرسپولیس وضعیت نا‌مشخص حمید رضا سیاسی است، یادآور شد: واقعا نمی‌دانیم وضعیت سیاسی به چه شکل است. از جایی هم نمی‌توانیم اطلاعات بگیریم. امیدواریم پرونده سیاسی هر چه زودتر ختم به خیر شود و او کارش را در باشگاه انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سیاسی بود با مبلغ 290 میلیارد حاضر به خرید پرسپولیس می‌شد یا نه، گفت: فکر نمی‌کنم او چنین کاری می‌کرد. به نظر من سیاسی اشتباه کرد که گفت قصد خرید سهام باشگاه پرسپولیس را دارد. واقعا اداره کردن باشگاه توسط یک نفر ممکن نیست و با این مبلغی هم که در نظر گرفته‌اند یک نفر نمی‌تواند باشگاه را بخرد بلکه یک تیم باید پشت قضیه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)