پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌های قبل از بازی روی بازیکنان تاثیر مثبتی داشت چراکه ما از آنها خواسته بودیم به دنبال راضی کردن مردم باشند نه صرفا پیروزی و کسب نتیجه.

حسین کلانی در مورد پیروزی 2 بر یک پرسپولیس در دربی پایتخت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روزهای گذشته به بازیکنان گفته بودیم، به دنبال برد و باخت نباشیم آنچه مردم از شما می‌خواهند یک نمایش خوب و تلاش جوانمردانه است و خوشحالم امروز توانستیم علاوه بر ارائه یک فوتبال خوب پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در مورد دلایل پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس باید عنوان کنم، حمید درخشان در نیمه دوم به خوبی بازی را به نفع پرسپولیس تغییر داد و علاوه بر تعویض‌های مناسب استراتژی جدیدی را به تیم منتقل کرد که همین دو عامل باعث عوض شدن نتیجه به سود پرسپولیس شد.

عضو هیات مدیره تیم فوتبال پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا هیات مدیره به بازیکنان پاداش می‌دهد، گفت: در این مورد هنوز صحبتی مطرح نشده اما من عقیده دارم بازیکنان تنها به وظایف خود عمل کردند و شاد شدن این مردم بهترین پاداشی است که آنها دریافت کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)