مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اسبق پرسپولیس، گفت:” پرسپولیسی ها در برابر بنیادکار ازبکستان تلاش خودشان را کردند و در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند اما بازیکنان مانند بازی با استقلال خوب کار نکردند.”

 

حسین کلانی درباره بازی پرسپولیس در برابر حریف ازبکستانی خود افزود:” بهرحال نماینده کشورمان در این بازی میهمان بود و بازی در زمین حریف شرایط خاص خودش را دارد. در عین حال غلامرضا رضایی و مازیار زارع هم از غایبان این بازی بودند و حضورشان می توانست موثر باشد. با همه اینها پرسپولیس باز هم فرصت های خوبی داشت که از آن استفاده نکرد.”

 

وی ادامه داد:”میزان اشتباهات، زیاد بود این هم به خاطر حساسیت ویژه بازی و استرس بازیکنان بود. هر چند نتیجه بازی با استقلال هم بی تاثیر نبود و پرسپولیس محتاط بازی می کرد”

مهاجم طلایی سال های دور پرسپولیس، تصریح کرد:” برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس باید روی مهاجمان بیشتر کار شود. گلزنی برای مهاجمان ذاتی است و فرصت طلبی شاخصه یک گلزن حرفه ای است. در تاریخ فوتبال مان گلزنانی داشتیم که فرصت طلب بودند و بیشتر موقعیت ها را به گل تبدیل می کردند. مانند آقایان ناظم گنجاپور و غلامحسین مظلومی که گلزنان حرفه ای بودند. البته شانس هم برای گلزنی موثر است.”

کلانی به اهمیت استفاده از کمترین موقعیت‌ها برای کسب نتیجه، گفت:” امروزه مگر چند گلزن مانند مسی و رونالدو داریم. گرد مولر که آقای گل جام جهانی بود از کمترین موقعیت ها گل می ساخت و بیشتر تک موقعیت ها را به گل تبدیل می کرد. در حال حاظر ما گلزن آنچنانی نداریم. بعد از دایی کمتر بازیکنی داشتیم که گلزن باشد. البته این بدست نمی آید مگر با تمرین و سخت کوشی.”

وی گفت:” امیدوارم با هماهنگی بین بازیکنان، کادر فنی و حمایت های مدیریت، پرسپولیس بتواند نتیجه بگیرد و خودش را برای موفقیت در جام حذفی آماده کند. در فوتبال امروز، حساب کردن روی لغزش دیگر تیم ها برای رسیدن به موفقیت معنا ندارد.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)