خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیمی تبدیل شده‌ایم که هواداران برای دیدن گل، بازی را نیم‌خیز تماشا کرده و حریفان از ما وحشت دارند.

عادل کلاه کج درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: هر چه جلوتر می‌رویم بازی های بهتر و تاکتیکی تر را به نمایش می‌گذاریم، بازی به بازی و روز به روز بهتر می‌شویم. پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که وقتی وارد زمین می‌شود همه نیم خیز می‌شوند تا گل ببینند این خیلی خوب است که حریفان اینطور از پرسپولیس وحشت داشته باشند.

کلاه کج ادامه داد: در 3 بازی گذشته در نیمه اول 2 گل می‌زنیم و حتی گل‌های خود را به ثانیه هم می رسانیم، در شرایط ایده‌آلی قرار گرفته‌ایم و فقط در بازی برابر صنعت نفت به خاطر 2 اشتباه، 2 امتیاز را از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازی مقابل صنعت نفت در مقابل فجر بسیار با تمرکز و با انگیزه بازی کردیم و خوشبختانه بازی را حفظ کردیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکردیم. در حال رشد هستیم و در 3 بازی گذشته این موضوع را ثابت کردیم، کارهای تاکتیکی و هماهنگی ها در پرسپولیس حرف ندارد و امیدوارم که روز به روز در جدول بالاتر بیاییم .

هافبک قرمزپوشان تاکید کرد: درست است به فجر 2 گل زدیم اما دویدن جوانان آنها حرف نداشت. آنها تجربه آنچنانی مقابل بازیکنان فوتبال بلد و با تجربه ما نداشتند یکی از عواملی که فجر را شکست دادیم و چند گل هم نزدیم تجربه بالای پرسپولیس بود.

کلاه کج در پایان درباره بازی با گهر نیز گفت: با توجه به 3 بازی اخیر، خیلی دوست دارم با شکست گهر باز هم به بالای جدول نزدیک شویم، متأسفانه اتفاقاتی در نیم فصل اول برای پرسپولیس افتاد که این تیم به نتایج دلخواه نرسید اما روی هم‌رفته حالا بهترین فرصت است که همه چیز را جبران کنیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد چون ما بازیکنانی داریم که با خواستن خود هر تیمی را از پای در‌می‌آورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)